Skip to main content

1)فشار باید روی حوزهای

1)فشار باید روی حوزهای
Anonymous

1)فشار باید روی حوزهای دینی باشد که در طول چند قرن گذشته هیچ تحول فکری در ان صورت نگرفته و تا زمانیکه این تحول صورت نگیرد وضع مسلمین همین خواهد بود با دگراندیشی فکر ی اسلام سیاسی مجبور خواهد شد خود را با جهان وفق دهد.
2)شوک در مانی و یا توهین کا رساز نخواهد بود و مسلسمن را از اندیشیدن با زمیدارد . حتا در غرب کشیدن کاریکاتور موسا و یا مسیح میتواند مخرب باشد.
3)اتفاق نکته همین جاست که دولت یهود برای حل نکردن مسئله فلستین همه گونه اقدام از جنگ تا ترور میپردازد تا افکار عمومی را از مسئله فلستین باز دارد .بنظر من جنگ در عراق وسوریه با سیاستهای دولت یهود مطابق داشت و دعوت کنگره امریکا از نتانیاهو علیه ایران در خدمت انحراف افکار عمومی جهان از مسئله فلسیتن است .جهان عرب دولت یهود را به رسمیت میشناسد ولی این دولت یهود یعنی دین یهود است که حقی برای مردم

فلسیتن قائل نیست.حل مسئله فلستین به بسیاری از تنش ها میتواند خاتمه دهد . دولت یهود تن به کشور فلسیتن نخواهد داد وسازمان ملل مجبور خواهد شد با اشغال نظامی اسرائیل و بوجود امدن دولت فلسیتین موافقت کند.
4)غرب تعهدی نسبت به نقض حقوق بشر در جهان ندارد و تاریخ استعمار خود کویاست .مسئله اتمی ابزاری در خدمت غرب و اتمی شدن ایران تهدیدی برای غرب نیست بلکه سیاست نابخردانه نظام و سیاست دولت یهود غرب را در برابر ایران قرار داده است. میدانیم که دولت فرانسه اولین بمب اتمی را در اختیار دولت یهود قرار داد و این یک تبعیض نژادی علیه کشورهای اسلامی است. و دولت یهود خود دارای صد ها بمب اتمی است .مسئله اتمی در ایران و غرب دچار مشگلی نبود تا اینکه سازمان مجاهدان رجوی برای خوشرقصی غرب انرا پیراهن حضرت عثمان رضی الله عنه کرد و نیک میدانیم که سازمان رجوی سازمانی دینی است که رجوی باور به ولایت فقیه دارد .
5)پاسخ مثبت است و عوامل چهار گانه در بروز اسلام گرائی تروریسم و فقر نقش اساسی دارند. میدانیم که غر ب بنا بر امار های رسمی سال گذشته روزانه یک ملیارد دلار اسلحه فروخته است یعنی سالی 365 ملیارددلار .نه تنها غرب مسول عوامل چهار گانه است بلکه خود کشوهای عرب همکار اقتصادی غرب و اتشبیار این معرکه هستند.
6)متاسفانه اسلام گرائی در دکترین اسلام است و لی مقصر مفسران دینی هستند که از دین دکانی برای نیات پلید خود درست کرده اند.محمد نامی در هزار سال پیش حرفی گفته و کتابی نوشته است و اکنون بسیار بی خردانه است که بر بنیاد همان کتاب و همان برداشتهای زمان محمد زندگی کرد.اسلام نیاز به تحول دارد و این تحویل نیاز به زنان و مردانی شجاع دارد که را ه خود را از اسلام سنتی و فقیهان مرتجع جدا کنند.شیعیان باید از هیچ مرجعی پیروی نکنند و اگر میخواهند مسلمان باقی بمانند همان لااکراه فی الدین کافی است.
7)راه حل نهائی باید در دو جبهه صورت گیرد.
الف) غرب باید با کشورهائی رابطه همه سویه داشته باشد که این دولتها از یک انتخابات ازاد بیرون امده باشند.یعنی انتخابات ازاد باید شرط شناسائی و رابطه باشد و دوم اینکه فشار به مرتجعین دینی برای پذیرش ازادی بیان برای نوشتن و گفتن و انتخابات ازاد.