Skip to main content

احمدی زاده ی عزیز

احمدی زاده ی عزیز
آ. ائلیار

احمدی زاده ی عزیز
ممنون که زحمت مطالعه ی نوشته را متحمل میشوید. ولی این نوشته ظاهراً طولانی ست. امیدوارم سرانجام موفق شوم سر موقع به پایان برم. و زیاد طول نکشد. همینطور حداقل رضایت خودم را داشته باشد.
-خوشحال میشوم« از نظرات انتقادی » خودتان مرا محروم نکنید. به ویژه در مورد «زبان ترکی اش» و «ساختمان خود داستان». چنانچه مشکلاتی در مورد زبان به نظرتان برسد -برای خواننده پیش بیاورد--بدون ملاحظه بنویسید که سخت به آنها نیاز دارم . باشد که بتوانم در ادامه نوشته آنها را در نظر گیرم. همینطور اگر درساختمان داستان چیزهای منفی به نظرتان برسد با علاقه دوست دارم بدانم.
- در ضمن موضوعاتی که دوست دارید مطرح شود یعنی موضوعاتی که علاقه مند هستید در یک داستان ببیند ، نیز برایم قابل توجه است. هرچه که خودتان دوست دارید منظورم است.

-اکنون محیط داستان تقریبا به حدود سالهای 1340 رسیده و ادامه خواهد داشت به بعد و بعد تر...در این مسیر تا کنون هر موضوعی که طرح اش برایتان جالب باشد می توانید به عنوانهای آنها اشاره کنید. برای مثال تا کنون : 21 آذر-فقر- خانواده - دوستی کودکان- امید به زندگی بهتر در غربت و غیره در حد مناسب با جریان داستان مطرح شده است. در ادامه مهمترین موضوعات جامعه -زندگی افراد- راه زندگیشان خواهند آمد.

متن فارسی
در مورد تنبلی خواننده ی ترکی زبان حق با شماست. متوجه این نکته هستم . فعلاً راه حلی نیست. شاید بشود متن ترجمه را به صورت پ-د-اف در زیر متن گذاشت که هرکس خواست برود ببیند. در مورد انتشار متن بدون ترجمه توافقی حاصل نشده است.
باز هم ممنون از محبت تان.