Skip to main content

به کاربر ...گرامی... جم

به کاربر ...گرامی... جم
ناصر کرمی

به کاربر ...گرامی... جم... کامنت های شما چون از موضوع و از سویی دیگر از نُرم و منش فرهنگ سیاسی خارج هست، نه مسئولیتّی هست و نه ارزش پاسخ گفتن دارند. امّا چون در این کامنت حود اطلاعات اشتباهی را مطرح کرده اید، برای اطلاع خوانندگان سایت که در آلمان زندگی نمیکنند و یا شناخت کافی از سیستم آلمان، همچنین از خانوادهء هلموت کُل صدر اعظم قبلی آلمان ندارند، پاسخ میدهم.
1- دمکراسی آلمان یک دمکراسی پارلمانی با تکثر احزاب سیاسی است و سیستم حکومتی این کشور یک ساختار فدرالیسم همگون میباشد. صدر اعظم در آلمان شاه و پادشاه، خلیفه و سلطان، رهبر انقلاب و مانند شیخ نشینهای موروثی حوزهء خلیج فارس، یا نمایندهء طبقه و یا نژاد خاص، یا نمایندهء قانون اساسی، و یا نماینده تکنولوژی و صنعت و اقتصاد آلمان، و یا رهبر و فرمانده ارتش، رئیس قوهء قضائیه، و غیره و غیره نیست، فقط وظیفه فرمانبری واجرایی دارد

2- شما ظاهرأ خانوادهء هلموت کل را با خانوادهء علی خامنه ای تُرک تبار عوضی گرفته اید، که شخص علی خامنه ای سرمایه های ملّی و بازار و چرخهء اقتصاد و سیستم بانکی ایران را به حکومت ترکیه و به خانواده های تُرک تبار در ایران و ترکیه و در در هر کجای دنیا واگذار کرده است و در عرض سه شبانه روز 18 میلیارد یورو یا دلار به حساب حکومت ترکیه و چرخهء اقتصاد آن می ریزد تا از بحران نجات یابد، هزاران کارخانه های با نام و گمنام بنام مردمان تُرک ایرانی و ترکیه به ثبت رسانده تا دور زدن تحریمها را به هر قیمتی اجرا کند، تا همچنان به بر تخت ولایت بنشیند و ایران را همچنان غارت و چپاول کند
3- شما فرزندان هلموت کل را با فرزندان علی خامنه ای اشتباهی گرفته اید که آقا مجتبی به تنهایی بدون نمایندگی از سوی کسی بر ایران حکومت میکند، میلیارد ها دلار و یور سرمایه دارد، شاهر گ اقتصاد کشور را در اختیار خود و وابستگان قرار داده است و کامیون کامیون طلای ملّت ایران را به ترکیه رد و بدل میکند، و بسیار مسائل دیگر.
4- شخص هلموت کُل صدر اعظم قبلی به چندین خلاف سیاسی و اقتصادی و رشوه خواری متهم هست، خانوادهء هلموت کل یک داستان بسیار اسفباری دارد، همسرش خودکشی کرد، فرزندانش بطور کلی در جامعهء آلمانی اصلأ مطرح نیستند، فرزند بزرگش طبق کتاب و مصاحبه های ایشان در رسانه ها و شبکه های رسمی به مناسبت درگیریهای خانوادگی چند بار قصد خود کشی داشته است، به بیماری های روحی گرفتار بوده و تحت مراقبت و روان درمانی بوده است. آن پسر دیگرش( که همسرش تُرک هست)، یک انسان معمولی و اصلأ گمنام هست. وضعیّت روحی و خانوادگی او بهتر از برادر بزرگش نیست. در حال حاضر به دلیل های مختلف بین هملوت کل و فرزنداش ارتباطی نیست، اصلأ چه معلوم بوده است که هلموت کل با ازدواج فرزندش با خانم تُرک موافق بوده باشد، از ینها گذشته" گیرم که پدر تو بود فاضل/ از فضل پدر ترا چه حاصل ؟/
5- هلموت کُل عضو حزب CDU و چهرهء محبوب CSU میباشد، این دو حزب کنزرواتیو و بر علیه شدید عضویّت ترکیه در اتحادیّهءِ اروپا بوده و هستند، اکثریّت این دو حزب میگویند، که اسلام ( منظور ترکیه میباشد) به اروپا تعلق ندارد،حال نوه های هلموت کل با رگه های تُرکی، آلمان را تسخیر خواهند کرد ؟
جو ضد خارجی و ضد اسلامی کنونی در آلمان را سیاست اسلامگرایی و سیاست هدفمند مسجد سازی بسیار حکومت ترکیه باعث شده است، جوّ ضد تُرکی در همهء اقشار جامعهء آلمانی قابل لمس هست چرا که میدانند عاقبت این مسجد سازی همان تسخیر سرزمین آلمان مانند ایران و ترکیهءِ امروز هست .
6- شما از کجا میدانید که نوه های ایرانیان با وابستگی و خویشاوندی با خانواده های آلمانی، از جمله نوه های خود من، از نوه های تُرکی هلموت کل صدر اعظم آلمان، در سرگذشت و ساختار آلمان آینده مؤثرتر و موفق تر نباشند ؟ در آلمان پول داشتن و فرزند کسی بودن نقشی را بازی نمیکند، مادر صدر اعظم بعد از هلموت کل رفتگر بوده است، وزیر خارجهء قبلی آلمان "یوشکا فیشر " بینادگذار حزب سبزها، رانندهء تاکسی بوده است، همسر فیشر ایرانی است، از کجا میدانید، که فرزندان فیشر بالاتر از نوه های هلموت کل نباشند، از اینها هم گذشته، بعد از 4 نسل تُرکها در آلمان در امور مدیریتّی و بالای سیستم آلمان درصد ایرانیان قابل مقایسه با تُرکها نیست،که این موضوع بشدت تُرکها را رنج میدهد.
- من دشمنی با هیچ کس و قوم و نژادی ندارم، مشکل ما در ایران و در ترکیه فرهنگ خودی و خشونت آمیز مردم تُرک است، که روشنگری ما در راستای پاسخی و یافتن راه حلّی برای این مشکل است، شما باید بجای تهدید و قتل و کشتار، باید به تعقل و خردگرایی روی بیاورید. زیرا آینده در هیج کجا به کام شما نیست.