Skip to main content

ما در زبان پارسی مثلی داریم

ما در زبان پارسی مثلی داریم
Anonymous

ما در زبان پارسی مثلی داریم که می گوید کرم از خود درخت است.البته یهود ستیز ی کار ی زشت است ولی اخراج و گشتار و اشغال مردم و کشور فلستین کاری بد تراز یهودی ستیزی است. با انکه اعراب دشمن ما ایرانیان هستند ولی عدالتخواهی مردم ایران دلیلی بر نادیده گرفتن جنایات دولت یهود نیست.
اشوب در منطقه و براه انداختن جنگ در سوریه و عراق و لیبی و ایران از خود هولوکاست که واژه ( ان عبری یعنی هلاکت ) بدتر است.
دولت المان بخاطر گشتار یهود بطور اشکار در برابر منافع ملی ایران قرار گرفته است . هیچ دلیلی ندارد که ما مردم ایران و خاورمیانه برای جنایات دولت المان مجازات شویم . واقعیت این است که اکثریت مردم المان هنوز از یهودان متنفر هستند و دولت المان نظر ملت المان را نماینده گی نمی کند.وقتیکه از 193 عضو سازمان ملل نیمی شرکت نمی کنند دلیل مخالفت انها نه با خود یهودی

بلکه با سیاست نژاد پرستانه دولت یهود است.دولت یهود باید بفهمد نمیتواند با کمک سنا تورهای امریگائی و ترور و ایجاد وحشت مردم خاورمیانه را به گروگان بگیرد.کار شگنی و جاسوسی وترور دانشمندان ایرانی و تهدید و تخریب در موسسات اتمی ایران از کار های دولت یهود است و میدانیم که دولت یهود دارای صد ها بمب اتمی است و دول غربی در این باره خفقان مرگ گرفته اند.تنفر از یهود جریانی تاریخی است و مارتین لوتر رهبر کلیسای پروتستان یهود را همسان خوک میداند.