Skip to main content

دخالت تروریستی و گروه تروریست

دخالت تروریستی و گروه تروریست
Anonymous

دخالت تروریستی و گروه تروریست سازی مداخله گر در کشورهای دیگر به سبک کوبا و چه گوارا , نه از عربستان و پاکستان و ترکیه , که از ایران انقلابی شیعی ملهم از فرهنگ مارکسیستی روسی و مورد حمایت بدون قید و شرط مارکسیست ها و روسیه آغا ز شد .
این انجمن حجتیه و گروه نواب صفوی نبودند که از روز اول از فرودگاه تهران خواستند تروریست صا درکنند به لبنان و سوریه ! پدرخوانده و بنیان گزار حزب الله لبنان محتشمی پور از جناح مورد حمایت چپ روسی بود .
خمینی اولین کسی بود که در عراق که به او پناه داده بود دخالت تحریک آمیز کرد . مردم آنها را به شورش خواند و به عربستان لنگه کفش میپرا ند و ملک حسن مراکشی و ملک حسین اردنی را با نام های تحقیر آمیز ( حسن و حسین ) صدا میکرد اما به اسد و قذافی و بورقیبه کاری نداشت . یعنی درست بر عکس عربستان و پاکستان و اردن و مراکش و قطر و کویت و ....

خمینی اولین رهبر مسلمان بود که دستور قتل سلمان رشدی را داد .
خمینی اولین رهبر مسلمان بود که تروریست فرستاد در خانه خدا و خاک در چشمان عربستان پاشید ! سلاح همراه حاجی ؟! ان شورش شیعیان ؟ !
خمینی اولین رهبر مسلمان بود که فلسطینی ها را به دو دسته خوب و بد ( به نسبت فرمانبری از اسلام او و نزدیکی به روسیه ) تقسیم کرد .
عربستان خیلی زود متوجه شد که این بنیاد گرایی شیعی در کشور همجوار شباهتی به بنیادگرایی محدود آنها در شبه جزیره ندارد و قرار نیست در مرزهای ایران بماند .
انها به فراست دریافتند که این نیروی بنیادگرایانه چقدر میتواند مهیب و پر قدرت باشد . آنها دیدند که امریکا هم در برابر این قدرت جدید بنیادگرایانه که مورد استقبال و حمایت شوروی و چین هم هست چقدر فاقد قدرت پیش گیری است . گروگانگیری از سفارت امریکا ؟ ! حتا به مخیله فیدل کاسترو و رزمندگان فلسطینی هم خطور نکرده بود .
عربستا ن فو را دست به کار ایجاد شبکه های ترور سنی ( القاعده و طالبان ) کرد و با استفاده از سازمان امنیت پاکستان و گرفتن بودجه از امریکا زیر عنوان فریبنده بیرون راندن شوروی متجاوز از افغانستان عملا نوع سنی بنیادگرایی تروریستی را بنیان نهاد تا در برابر بنیاد گرایی شیعه که قصد دا شت با تند روی لنینیستی همه کشورهای مسلمان را قبضه کند عقب نماند . دقیقا به همان ترتیبی که دانشجویان خط امام با تند روی بیش از حد خواستند از چپ ها جلو بزنند و تاکتیک حمله را از خود آنها گرفتند و چرب تر و دیوانه وا رتر به کار بستند و به سخنان تنها مردی که در ایران بر به کار بستن عقل و ماندن بر قراردادهای بین المللی پافشاری میکرد ( با زرگان ) با ریشخند و توهین های آموخته از حزب توده و فدائیان برخورد کردند و شد آنچه نباید میشد ,
آمریکایی ها اما خیلی زود متوجه شدند که عربستان و پاکستان دنبال چی هستند و به همین دلیل وقتی طالبان در عرض ش روز به کمک سازمان امنیت و ارتش پاکستان , افغانستان را درچنگال خود گرفت , آمریکایی ها از به رسمیت شناختن ان سر باز زدند و دیدیم که بعدا تاوان آنرا در برج های دوقلو دادند و همه این بنیادگرایی سنی و شیعی پس از ان به صحنه آمد . آمریکایی ها برای مهار تروریسم سنی بعدا به شیعیان بنیاد گرا میدان دادند تا از قدرت بنیادگرایی سنی بکاهند اما انهم در سوریه و عراق و لبنان مشکلات جدیدی ایجاد کرد .
در سکانس بعدی تروریست های سنی و شیعی که بنیاد گرایان کرد تروریست را هم به دنبال خود به صحنه سیاست در خا ورمیا نه کشانده بودند و دنباله ان تا آفریقا هم زبانه میکشید , و در پی حمله امریکا به افغانستان و عراق و بهار عربی , با هم متحد شدند علیه نقشه های امریکا برای خا ور میانه . شوروی زخم خورده هم که پس از سقوط اولیه دوباره به دستان یک افسر ک گ ب بنیاد گرا ( تزاریست - استالنیست - ارتدکس ) افتاده بود و چین هم که از امریکا فقط سرمایه گذاری کلانش را میخواست به بازیگران متحد تروریستی سنی و شیعه پیوستند تا امریکا را شکست دهند .
دیکتاتورهای منطقه هم که با بنیاد گرایی دینی فاصله داشتند و یا حتا دشمن ان بودند به این متحدین ناهمگون ولی مشترک در یک هدف بزرگ ( شکست دادن سیاست های دموکراسی گسترانه در خاورمیانه امریکا و بیرون راندن آنها از منطقه ) پیوستند
اروپایی ها هم که همیشه رقیب ساکت امریکا بودند و به ان حسادت میورزیدند و نمی خوستند سیادت کامل آنرا بپذیرند در پوشش انتقادی گاهی تا مرز سنگ اندازی و حمله به امریکا و نزدیکی به اتحاد تروریستهای بنیادگرا - شوروی و چین - دیکتاورهای فاسد منطقه کمک شایانی کردند حالا خیلی سا ده است به خوش با ورا ن و مردم ساده قبولاند که
١) امریکا طا لبان را ایجاد کرد تا شوروی را برا ندازد !!! حالا دشمن خودش شده !!! پس شوروی کارش درست بود در کودتا و اشغال افقانستان !!!