Skip to main content

مسائلی است که بنده با وجود

مسائلی است که بنده با وجود
Anonymous

مسائلی است که بنده با وجود علاقه به مسائل سیا سی و مطالعات فراوان چه در داخل ایران و چه در غرب از فهم آنها عاجز هستم . لطفا اگر کسانی جواب این سوال ها را میداند ما را هم روشن کند
١) چرا میزان آزادی بیان و آزادی فعالیت سیاسی (در کشورهای غیر وابسته به روسیه) همیشه با آزادی مارکسیست ها در تظاهرات و بهم ریختن و تحریک به تجزیه و قوم بازیهای متحدین آنها و کشاندن کشور به سمت وابستگی سیاسی و اقتصادی و امنیتی به روسیه و اجازه بدون قید و شرط به ما رکسیست ها در بهم ریختن قواعد و قوانین داخلی و بین المللی حتا با استفاده ازکلاشینکف سنجیده می شود ؟ مگر د رکشورهای مارکسیستی و یا وابسته به روسیه , دگر اندیشان ( لیبرال ها , هواداران بازار آزاد, خوانش های مارکسیستی نا هماهنگ با خوانش روسی و یا حکومت وابسته به روسیه ) اصلا آزادی فعالیت و بیان دارند ؟ چرا مقیاس آزادی سنجی باید آزاد گذاشتن ژادارم کش ها ,

چرا مقیاس آزادی سنجی باید آزاد گذاشتن ژادارم کش ها , کلاشینکفی ها , جهان وطنان روسی و دیکتاتوری سازان مخوف و هم پیمانان آنها باشد ؟
مثلا در مصر ٦٨٥ نفر غیر مارکسیست محکوم به ا عدا م شدند ! فله ای , هزاران نفر د رخیابانها از گروه اخوان ( که مسلح و تروریست هم نبود ) کشته شدند. کودتای نظامی شد , رای گیری قلا بی شد ( رای گیری اخوانی ها اقلا قلا بی نبود ) پسران مبارک و مبارک آزاد شدند , قوه قضاییه فاسد بازیچه ارتش فاسد شد و ارتش فاسد کنترل امور را دوباره به دست گرفت , السیسی با پست ترین حکومت اسلامی تروریستی عربستان و با شیوخ اسلامی ساخت ان , متحد شد , ولی همه اینها اسمش شد انقلاب سکولار مردم مصر !
اما دیروز یک حزب تروریست چپی تظاهرات کرد و یک زن کشته شد . حالا همه از جمله دوچه ولله تروریست پرور و ضد امریکا که در دستان نیروهای امنیتی ج ا و حامیان مارکسیست روسی پوتین است میگویند دموکراسی زیر سوال رفته !!!! مردم سرکوب شده اند !!!! این حزب در رای گیریهای مرسی و در رای گیری های السیسی یک درصد هم رای نیاورده !
٢) چرا بازیهای روسیه با کشورها و ملت های دیگر , دوشیدن منابع اقتصادی آنها ( ج ا و همه ...ستان ها , مثل ارمنستان و مغولستان و ...و اوکراین یاکو و ...) تهدید علنی آنها به تلافی اگر به دنباله روی از جریانات روسی ادامه ندهند , سرکوب خلق های غیر روسی در داخل و تهدید کشورهای مستقل و متمدن و قطع نفت و گاز و تلافی جویی های امنیتی , حمله و اشغال سر زمینهای دیگران , حمایت سنتی از دیکتاتورهای فاسد , حکومت های نظامی زورگو و سرکوب گر , اقلیت های تروریست و زور گو و تجزیه طلب , ناقضین حقوق بشر , هرگز مور د بر رسی روشنفکران , سیاسیون , روزنامه نگا ران ایرانی قرار نمیگیرد ؟ و اگر هم اشاره ای به روسیه شود همیشه چهره مطبوع انقلابی و ضد امپریالیستی از ان ساخته میشود و همیشه حق تجاوز و کودتا و سر سپرده سازی و به ویرانی کشاندن این کشورها ( مثل سوریه ) به روسیه داده میشود و امریکا مقصر قلمداد میشود ؟

واقعا از آنهایی که تا یک وزیر خارجه با وزیر خارجه امریکا صحبت میکند و یا یک کیلو گیلاس اسرائیلی در بازار دیده میشود فریاد وای استقلال ملی را فروختند آنها به هوا میرود میپرسم :
چرا هرگز نمی پرسید که ان نظامی روسی د رتهران مخفیانه چی امضا کرد و رژیم درمانده ج ا به آنها چی از جیب ملت بخشید ؟
چرا اسرائیل از طریق روسیه به ایران پیغام میفرستد ؟
آیا ما نیز مثل کره شمالی که سگ هار چین شده برای ترساندن و باج گرفتن از غرب , سگ هار روس ها شده ایم ؟
آیا هما ن گونه که چین صاحب اختیار و مالک کره شمالی است , روس ها هم مالک ایران هستند ؟ وقتی وزارت خارجه روسیه رسما غرب را تهدید میکند که ا زسلاح ترسناک ماجراجویی و وحشیگری ج ا استفاده میکند اگر به او باج ندهند , آیا جز این است که مردم ما تبدیل به سوسک و موریانه روس ها شده اند ؟
٣) من نمی فهمم این علی لاریجانی چه میگوید ؟ او که یک عراقی است و دائم مثل احمدی نژاد حرفهای تحریک آمیز تروریستی علیه غرب میزند و همزمان گاهی با گردن کلفتی سیگنال میدهد که با غرب خواهان رابطه است ( مثل احمدی نژاد و نامه ها و دیدارها یش ) و ان برادر زن ضد ساپورتش حالا شده قهرمان ملی قلا بی رژیم ( مثل نوریزاد قهرمان ساخته سازمان امنیت برای نمایش آزادی روسی ) بر سر مسائل غیر مهم جنجال میکند اما در این موا رد مهم ساکت است , منظورش چیست وقتی میگوید :
" اوباما هم باید همانگونه که ما داخل را کنترل کردیم , کنگره را کنترل کند ؟!!!"
- یعنی همه ان بازیهای علی لاریجانی و مجلس قلا بی بوده ؟ تئوری های آب نبات , و ظریف را به مجلس کشاندن و از وزرای روحانی زهر چشم گرفتن و .... همش الکی بوده ؟ و در راه کنترل کنگره ج ا (یعنی مجلس روس ساخته و فاسد روسی) بوده ؟