Skip to main content

- یعنی همه ان بازیهای علی

- یعنی همه ان بازیهای علی
Anonymous

- یعنی همه ان بازیهای علی لاریجانی و مجلس قلا بی بوده ؟ تئوری های آب نبات , و ظریف را به مجلس کشاندن و از وزرای روحانی زهر چشم گرفتن و .... همش الکی بوده ؟ و در راه کنترل کنگره ج ا (یعنی مجلس روس ساخته و فاسد روسی) بوده ؟
- یا دست پیش گرفته تا گناه شکست مذا کرات را بیندازد گردن اوباما نه کنگره ؟ اخه این با ند رفسنجانی مارمولک هر شکری که بخواهند بخرند ترجیح میدهند در دقیقه ٩٠ با جمهوری خواهان انهم مخفی بخورند و حسابی حال بدهند به آنطرف اما صدایش بعدها در بیاید . همین داش علی رفت کردستا ن عراق و در گوش بارزانی حرفهایی زد که روز بعد سناتور پر نفوذ جمهوری خواه مک کین رفت آنجا و احتمالا پیغام تسلیم و وادادگی اینها ( محافظه کاران روسی ) را شنید . احتمالا باید خیلی بیشتر از آنچه ظریف به شیوه مدرن دیپلماتیک به طرف غربی میدهد و میگیرد , اینها به جمهوری خواهان پیشنهاد " اش با جاش " را داده

اینها به جمهوری خواهان پیشنهاد " اش با جاش " را داده باشند . و کنگره امریکا به همین دلیل پس از ان تیز کرده علیه توافق اوباما ؟

اشتباه نکنید من اصلا دلم نمیخواهد و اطمینان هم ندارم که ج ا با اوباما کری به هیچ توافقی دست یابند . به نظر بنده بهترین حالت همان زورچپانی پرقدرت جمهوری خواهان به این عراقی های روسی در حکومت است چون این روش عمر ج ا را کوتاهتر میکند و ما یک قدم به دموکراسی غربی نزدیکتر میشویم . فقط دآرم میپرسم علی چی میگه ؟
- یا فکر میکند که سد روسی شکسته و رژیم ج ا عنقریب رفتنی است و مثل رفسنجانی میترسد که بعد ها گرفتار مجازات ضد آمریکایی گری منحط روسی شود و بر جرائم او افزوده گردد ؟
آنهایی که تخصص دارند در زبان روسی و عراقی لطفا برای بنده سرگردان ترجمه کنند