Skip to main content

دعوت از نتانیاهو برای

دعوت از نتانیاهو برای
Anonymous

دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در سنای ا مریکا بدون انکه دولت امریکا از ان اطلاع داشته باشد نشان میدهد که دولت امریکا د رچنگال مافیای صهیونیسم و لابی های قدرتمند یهودی قرار گرفته است. جای تعجب است در حالیکه سازمانهای جاسوسی امریکا همه جهان را شنود میکند در برابر این دعوت اظهار بی اطلاعی میکند.؟

نتانیاهو خطرناکترین رئیس دولت یهود در جهان است.نتانیاهو مزاحمترین فرد برای دولتمردان غربی و دشمن اصلی کشور های خاورمیانه است.
دولت اسرائیل با داشتن بمب های اتمی خطری جدی برای اینده خاومیانه و بویژه کشور ایران است. دولت یهود متجاوز 60 سال است که فلستین را تبدیل به اردو گاهای مخوف مرگ مانند ورشو لهستان کرده است .
نه تنها کشور ایران بلکه کشور های عرب و اسیائی باید خطر داشتن بمب های اتمی دولت یهود را درک کنند و برای نابودی بمب ها همگانی اقدام کنند.

حادثه تاسف اور پاریس و گشتن کارکاتوریست های بی گناه در حقیقت پاسخی کودکانه به اجحافات دولت اسرائیل در باره مسئله فلستین و حقارت مردم عرب از سوی دولت یهود و غرب است.

کشور های عر ب وخلیج پارس با خرید ملیارد ها دلار اسلحه در حقیقت پول خود را به جیب عوامل و صهیونیسم و یهودی غربی می ریزند.