Skip to main content

من نمی دانم تا بحال کدام مشکل

من نمی دانم تا بحال کدام مشکل
Anonymous

من نمی دانم تا بحال کدام مشکل و مساله جامعه با برخورد عکس العملی و مکانیکی حل شده که مساله تروریزیم مذهبی و ارتجاع دینی حل بشود و پیشنهاد داده میشود که « بعبارتی دیگر شارلی ابدو وار بایستی به مقابله با ترور و وحشت اسلامی پرداخت.». دولت ایران شارلی ابدو را محکوم میکند ولی در عین حال به فتوای خمینی در رابطه با قتل سلمان رشدی پایبند است .
إنا لله و انا الیه راجعون

به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان مى‏رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانى» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتواى آن، محکوم به اعدام مى‏باشند. از مسلمانان غیور مى‏خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسى جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان‏شاءالله. ضمناً اگر کسى دسترسى به مؤلف کتاب دارد ولى خود قدرت

قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفى نماید تا به جزاى اعمالش برسد. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.[2]

روح‌الله الموسوی الخمینی ـ 25/11/67
تاکید بر پابرجایی فتوا

به رغم خودداری نهادهای دولتی برای اقدام آشکار علیه سلمان رشدی "بنیاد ۱۵ خرداد" که از نهادهای حکومتی محسوب می‌شود جایزه‌ای برای قتل نویسنده "آیات شیطانی" تعیین کرد که پاییز ۹۱ با افزایش نیم میلیون دلار رقم آن را به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار افزایش یافت.

در ایران هر زمان که سر و صدای "اهانت به پیامبر" در کشوری بلند می‌شود، موضوع سلمان رشدی بار دیگر مطرح و با فروکش کردن جنجال‌ها دوباره فراموش می‌شود.
رهبر کنونی جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای نیز تاکنون چند بار بر غیرقابل لغو شدن فتوای قتل سلمان رشدی تاکید کرده است. او مدعی است حکم قتل رشدی "همانند آیات الهی مستحكم و غیر قابل خدشه است