Skip to main content

به کاربر گرامی،.... جم

به کاربر گرامی،.... جم
ناصر کرمی

به کاربر گرامی،.... جم...
1- تنها بخاطر اینکه به خوانندگان سایت اطلاعات اشتباه و آدرس بدون پشتوانه میدهید، به شما پاسخ میدهم، وگرنه همانطور که در گذشته گفتم، کامنتهای بی مورد شما ارزش پاسخگویی ندارند. تأکید میکنم، جمشید (جم) بعداز هوشنگ و تهمورث سومین پادشاه پیشدادیان از تاریخ باستانی و داستانی ایرانیان است. جم و جمشید ایرانی است.
2- من بعد از انیکه شما از فرهنگ واژنامهء عمید و دهخدا استناد کرده بودید، به فرهنگ عمید خودم مراجعه کردم، و دقیقأ آنچه که من در مورد جمشید (جم) در کامنت قبلی نوشته بودم، در فرهنگ عمید هم هست، من اطمینان دارم که شما در منزل و خانهء خود این واژه نامه ها را ندارید، برای بررسی دقیق در اینترنت دنبال واژه نامه ها Online و معنی „جم" گشتم، و متوجه شدم که شما معانی از "جم" را در اینترنت برداشته اید( در لینک در پایین) .

در واژه نامهء Onlineدهخدا بیش از 10 معانی و برداشت از "جم" هست، اوّلین آن نوشته شده است، "جم به معنی "پادشاه بزرگ" هست که شما هدفمند از آن گذشته اید. شما "جمّ عربی" که تشدید دارد (جم م) را که شاید به معنی جام و پیاله است را انتخاب کرده اید و تمام تعریف شما از جم در زبان عربی است و چنین معانی ایی در ادبیّات و فرهنگ و تاریخ ایران نیست. این لینک در زیر:

http://www.vajehyab.com/dehkhoda/%D8%AC%D9%85

3- تعریف و برداشت من از جم (جمشید) از اینترنت و یا از واژه نامه نیست، از کتاب تاریخ باستان ایران در سه جلد، و یک جلدی "حسن پیرنیا (مشیرالدوله سابق) است که در کتابخانهء خود دارم که به طور مفصل تاریخ سلسلهء پیشدادیان را بررسی کرده است و بارها از جمشید و جم نام برده است.
من یکبار در گذشته به هم تباران تُرک شما گفتم من اطلاعات اشتباه و یا بدون پشتوانه نمیدهم، که حتّی صد سال بعد هم برایم نقطه ضعفی را باعث شود،
امّا نمیدانم شما و هم تباران شما با چه رویی و بر اساس کدام سرمایه و ظرفیّت اجتماعی و فرهنگی در روز روشن این چنین دروغ میگویید. ولی هر کس تاریخ مستند و واقعی 500 سالهء تُرک تباری را مطابق با منابع معتبر جهان امروز مورد بررسی قرار میدهد، فاشیست و نازیسیم میشود،
شما مردم تُرک تبار خود را مقدس تر از کتاب قرآن مسلمانان میدانید که هر کس به شما انتقاد کرد باید از بین برود. شما فقط با زور چماق و شمشیر اسلام و بدون اندیشه گری برای خودتان جغرافیایی را در ایران و در ترکیه و در منطقه تصرف کرده اید، و امروز دیگر چماق و کشتار کارساز نیست، و کم کم باید جایگاهی که شایسته شما ست را قبول کنید و سر جای خود بنشینید و سرزمین تسخیر شدهء دیگران را به صاحبانشان پس دهید.

در دو لینک زیرفقط لینک اسکن شدهء صفحاتی را از کتاب تاریخی حسن پیرنیا می آورم، و قضاوت در مورد گفته و نوشته های شما و هم تبارانتان رابر عهدهء خوانندگان بی غرض واگذار میکنم.
تمام گفته های شما در مورد کشور آلمان در همهء زمینه ها اشتباه و بی اساس هست

http://fs1.directupload.net/images/150129/ci7abo79.jpg

http://fs1.directupload.net/images/150129/ijp4g7gm.jpg