Skip to main content

به کاربران،...سیاوش...جم

به کاربران،...سیاوش...جم
ناصر کرمی

به کاربران،...سیاوش...جم....

1- واژهء "جمیله" (مونث) به معنی: خوب و زیبا، نیکو و پسندیده زن زیبا، "جمیله" مؤنث "جمیل" است جمیل هم به معنی" خوب،نیکو،خشخو، خوشگل میباشد، جمیل و جمیله هر دو "صفت" در صورتیکه "جم " (جمشید) اسم هست. بطور کلی واژه های جمیل و جمیله با واژهء "جم" مناسبتی ندارند، جم یک واژه و اسم فارسی است "حرف ج" در فارسی سره وجود دارد ، و جمیل و جمیله عربی است. شما حتّی اختلاف بین اسم و صفت را هم نمیدانید
از قبل میدانم که شما جنبهء تمسخر و مزاحمت و اغتشاش در بحث و درسایت ایران گلوبال را دارید، با این وصف تا زمانیکه وقت داشته باشم، پراکنده گویی های شما را صرفأ بنا به رعایت قوانین در سایت پاسخ خواهم داد......

2- فرهنگ دیالوگی که شما در پیش گرفته اید مرا به یاد فرهنگ کودکان دبستان و شاگردان دبیرستان ( که متأسفانه اغلب تُرک تبار هستند) انداخته است، که با عدم موفقیّت در امر درس، به نافرمانی های مدنی و کج روی های اجتماعی روی می آورند، نظم مدرسه را بهم میزنند، آموزگار و دبیر را مسخره میکنند، باند تشکیل میدهند، شیشه و دیوارهای مدرسه و دبیرستان را خراب میکنند، در نهایت مدرسه را باید ترک کنند، و در خیابان ولو خواهند شد، گروهی از آنها به مسجد روی می آوردند، گروهی دیگر با تشکیل جامعهء تُرکی موازی با جامعه و فرهنگ آلمانی و اروپایی به تضادهای شناخته شده دامن میزنند، ارزشهای تاریخی، فرهنگی مردم را مسخره میکنند، در محافل عمومی هدفمند بلند بلند تُرکی صحبت میکنند، برخوردهای فیزیکی و خشونت از خود نشان میدهند، برخورد آنها با سالمندان بی ادبانه هست، و گروهی در آخر به داعش می پیوندند.

همین روشهای فرهنگی امثال شماها و فرزندانتان هست که مشکلات کنونی در اروپا و آلمان و اسکاندیناوی و در جهان متمدن و پیشرفته را شامل شده است، متأسفانه ما با این فرهنگ از هجوم اسلام و اعراب و با هجوم و مهاجرت مردم تُرک تبار روبرو هستیم که عقب ماندگی در ایران نتیجهء آن است. و اکنون شکلی از آنرا هم در سایت ایران گلوبال شاهد هستیم.
3- هیچگونه اثار باستانی و آثار خطی و نوشتاری که سابقهء حتّی 500 سالهء تُرکی در آذربایجان ایران و در قفقاز و در ترکیه باشد در دست نیست. آثار باستانی در قفقاز، آذربایجان، ترکیه، همه ایرانی و کُردی، یونانی، رُمی، یهودیان، ارمنی ها و غیره میباشند.