Skip to main content

جواب سؤال 1:

جواب سؤال 1:
Anonymous

جواب سؤال 1:
البته واضح و مبرهن است که اسلام سیاسی چیز خیلی بد و مضری است. معلم تاریخ ما آقای نظری به ما یاد داده است که اسلام سیاسی باعث و بانی عقب ماندگی جهان شرق و غرب بود و هست و خواهد بود. کلا از زمان هجوم اعراب به ایران اسلام سیاسی باعث عقب ماندگی ایرانیان شد. معلم تاریخ ما آقای نظری می گوید که ایرانیان قبل از آن هجوم آدمهای سکولار و لائیک و منورالفکری بودند که اصلا نمی دانستند مذهب چی چی هست. پارلمان و حق رای برای زنان و هفته های مد دیوان مدائن و انتخاب دختر شایسته سپندارمزدان و خیلی چیزهای دیگر داشتند؛ حیف که بعد هجوم اعراب این جوری شدند. بعدش هم که ترک تباران مهاجرت شوم خود را به ایران انجام دادند، اسلام سیاسی تر شد. ا

لبته ما میدانیم و بدیهی است که آقای نظری این چیزها را از خودش در نمی آورد؛ چون زبان آلمانی اش خیلی خوب است و کلی کتاب تاریخ به آلمانی خوانده است، هر چی میگوید را ما قبول داریم.
خلاصه، اسلام سیاسی تر، خامنه ای ترک تبار را به تخت پادشاهی نشاند و پولهای ایرانیان را به ترکیه قاچاق کرد. ما فکر می کنیم دلیل قاچاق پولها به ترکیه این است که خود خامنه ای آن قدر خورده بود که دیگر جا نداشت و یا آن همه پول دلش را زده بود. شاید هم دلش برای اردوغان سوخته بود. پس نتیجه می گیریم همچنان که آقاجان ما همیشه می گوید، راه حل اساسی از بین بردن اسلام سیاسی، اخراج ترک تباران از ایران به اورال و آلتای و عرب تباران به شبه جزیره عربستان است .
جواب سؤال 2:
ننه جان ما وقتی زیادی گوجه سبز میخوریم و سرمان گیج میرود، بعد از زدن دو - سه اوردنگی، می گوید: کم بخور، همیشه بخور. اینجا ما نتیجه می گیریم که در پرخوری افراط کرده ایم و کتکش را هم خورده ایم. البته شاید ما سالی چند بار در خوردن گوجه سبز و لواشک افراط بکنیم، اما ترک تباران همیشه در حال افراط هستند. مثلا خامنه ای ترک تبار همه اش در دزدیدن پولهای ما ایرانیان و انتقال آنها به ترکیه افراط میکند.
البته ما فکر می کنیم همه ترکتباران تا این حد خوش اشتها نیستند. چون بعضی از آنان هر چه تلاش میکنند تا در پرخوری افراط کنند، موفق نمیشوند. من فکر می کنم این گروه از ترک تباران دچار سؤهاضمه هستند. در هر حال چون بلد نیستند پرخوری بکنند، عمله ی ساختمانی یا راننده تاکسی یا شاگرد بقال و از این چیزها می شوند. البته خامنه ای ترک تبار خیلی سعی میکند با <من بمیرم و تو بمیری> یا حتی به زور بخشی از پولهای دزدیده شده ما ایرانیها را تو جیب آنها بگذارد، اما موفق نمی شود چون اینها مرتب در میروند و باز سر کارهای دون پایه شان بر می گردند. در اینجا من یاد ننه ام می افتم که زمان بچگی من، با قاشق و بشقاب غذا دنبالم می افتاد و التماس میکرد که غذا بخورم. اما چه فایده که اشتهای من کور شده بود و میلی به غذا نداشتم.
پس نتیجه می گیریم همان طور که آقاجان ما می گوید، برای خلاصی از دست افراط گرایی، باید از «کتک درمانی» استفاده کرد چون شوک درمانی دیگر فایده ای ندارد. یعنی باید به زور کتک، ترک تباران خوش اشتها و کم اشتها را در دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل جمع کرد و دورشان دیوارهای بلند کشید. آقاجان ما می گوید، این جوری افراط گرایی برای همیشه از بین می رود چون ترکتباران به دلیل نداشتن فرهنگ صیقل خورده ی قدیم و جدید، باعث و بانی همه رقم افراط گرایی هستند.