Skip to main content

ممکن است مارکسیست ها حق داشته

ممکن است مارکسیست ها حق داشته
Anonymous

ممکن است مارکسیست ها حق داشته باشند که حتا اسلام رحمانی هم اگر به حکومت برسد سرانجامش به همین اسلام حکومتی رادیکال میرسد . یعنی همیشه حکومت وقتی پا ی عمل بیاید صد البته به همان قشنگی حرف و ادعا عمل نمیکند . یعنی یک ضریب کاهش باید برای همه نحله های فکری قائل شد . مثلا لیبرال دموکراسی در بهترین حالت ان همین دموکراسی های غربی است که خودشان هم میگویند کامل نیست . اما بنا بر همین استدلا ل منطقی از سوسیال دموکرات ها هم چیزی جز استالینیسم و حزب تو ده در نمی اید چرا ؟
همین آقای درویش پور در سوئد استاد دانشگاه هم هست در عمل می اید از بردن انتخابات تازه انهم ۴۶ درصد حزب رادیکال کمونیست یونان دفاع میکند و به ان دل میبندد . هر بچه ای که الفبای سیاست بداند , میداند که این آقا هیچ کاری جز شعا رهای احمدی نژادی و چا وزی و کاسترویی از او بر نمی اید و همین اول کار با فاشیست های یونانی ائتلاف کرده !

میدانید ائتلاف با یک حزب دست راستی فاشیست در عمل به کجا می انجامد ؟ به تاریخ ائتلافات از این دست نگاه کنید .
نا صر کاخ ساز را هم دیدیم که کودتا در مصر را ندید و به صرف دشمنی ذاتی چپ روسی ایران با هر کس و هر گروهی , که ضد امریکا و ضد اسرائیل نباشد و یا خواهان مذاکره با امریکا و اسرائیل باشد , با مرسی که ۵۶ درصد آرا را دا شت و جنگ حماس تروریست را با اسرائیل ۸ روزه تمام کرد و د ر انتخاباتی بدون تقلب و بدون حضور ارتش و نیروی دریایی و دوپینگ شوروی و لشگر کشی پوتین و غیره منتخب اکثریت مردم شد , دشمنی کرد , تا آنجا که کودتا را انقلاب ۲۴ میلیونی و جنبش سکولاریسم علیه بنیادگرایی نامید .
یک سال نگذشت که حتا پپه ها و بچه ها هم فهمیدند بازی آلسیسی چیزی جز بازگرداندن مبا رک و ضد انقلا ب نبود . نه اینکه مرسی ایراد نداشت , نه , من میگویم خطای مارکسیستی اینقدر بالا است . یعنی همه این چپ ها آخرش میشوند حزب توده و جاسوس شو روی ! حتا اگر امروز چیز دیگری بگویند .
کار اینها انقدر افتضاح است که بنی صدر را سانسور کرده اند رفته اند در سایت ملی مضحکی تحت تاثیر جاسوس مسلم روسیه و عامل حمله به سفارت امریکا ( دکتر پیمان - به گفته مرحوم میناچی و ماجرای بنز سیا ه جلو سفارت ) رئیس دانا عنصر مسلم مارکسیست روسی و کسی که علنا در جریان جنبش سبز گفت دولت ( احمدی نژاد ) چند تا امتیاز بدهد به کارگران ! تا ما از رسانه ها بخواهیم عقب بکشند ! شاهد آورده اند که نه خیر آقا با زرگان لیبرال نبود !!!! رادیکال بود !!!!
همین آقا همانجا اولش میگوید ما زیادی تند رفتیم علیه با زرگان ! بعد میگوید حزب توده درست رفتار کرد با با زرگان ! و بعد مدعی میشود که هر آنچه اینها به با زرگان گفته اند درست بوده ! چون بازرگان ضد مارکسیست های روسی ! بوده و آنها را عامل روسیه می دانسته .
دم خروس روسی او همانجا فورا بیرون میزند .به درازی دماغ پینوکیو
,میگوید شوروی چه بدی داشته ؟
کودتای نوژه را به بنی صدر لو داده ( البته منظورش به دکتر یزدی است - باز هم تحریف تاریخ ) !
میگوید واقعه طبس را چون حزب توده با شوروی رابطه ! داشت فهمید و فاش کرد !
میگوید رفتار حزب توده قا بل فهم ! بود چون میگفت امریکا خونخوار است و کشتار میکند !!!!
ملت ایران خودتان قضاوت کنید
حتا اگر بازرگان به دنیا هم نمی آمد و یا کمونیست به دنیا می آمد همین حرفهای این جاسوس روسیه در کانون نویسندگان روسی آیا دلیل بر جاسوسی آنها نیست ؟
این شوروی چرا جلوی کودتای ۲۸ مرداد لشگر نکشید ولی به همه جای دیگر جهان لشگر کشید ؟
چرا این جاسوسان مارکسیست روسی حاضر نیستند حتا هنوز ! به روسیه و پوتین که به گرجستان و اوکراین دست اندازی کرد انتقاد بکنند ؟
میگوید با زرگان و یزدی با کاسترو خوب بودند ! اما هیستری چپ ستیزی داشتند ! از نظر آنها فقط کاسترو خوب بود !
آیا حزب توده با هیچ رهبر کشورهای دست نشانده امریکا و یا هوادار آمریکا به همان اندازه خوش بین است ؟ پس صد رحمت به بازرگان که با کاسترو خوب بود !
چرا شما لیبرال ستیز و امریکا ستیز هیستریک نبودید ؟ اما بآذرگان که بازی شما با مصدق و خودش و بنی صدر را دید هیستری چپ ستیزی دا شت ؟
بعد رای گیری ج ا را سند میگیرد و میگوید دیدی که خودت رای نیاوردی ! رفتی کنار ! خوب اقلا رفتند کنار ولی شما رای نداشتید در همه جا شورش و بلوا کردید .
دم آخر هم میگوید برخی مسلمانان خوب هستند ! بعد که خواننده منتظر است که نام یک سیاستمدار لیبرال مذهبی را بشنود با تعجب میبیند این مزدور روسیه از یک زغال فروش مسلمان نام میبرد که زغال میداد فقرا !