Skip to main content

حزب توده و سایر جاسوسان شوروی

حزب توده و سایر جاسوسان شوروی
Anonymous

حزب توده و سایر جاسوسان شوروی از فردای انقلابی که قرار بود شاه دیکتاتور ولی مدرن آمریکایی برود و ایران پاریس شود ( منظور از نظر دموکراسی بود و آزادی بیان وگرنه چرا پاریس ؟ چرا کوبا نه ؟ چرا ویتنام نه ؟ چرا خمینی به پاریس رفت و از آنجا ظهور نمود ؟ ) با زرگان را لیبرال نامیدند تا روز مرگ او و سالها بعد که چپ های مذهبی متحد آنها ( خط امام مارکسیست اسلامی روسی ) فهمیدند با اشغال سفارت امریکا و آمریکایی خواندن او و سازشکارانه و لیبرال نامیدن او و فحاشی به مشی سیاسی او بزرگترین خطای سیاسی را مرتکب شده اند و درها به سوی پاشنه ای دیگر چرخید و شوروی بهشت دروغین آنها فرو ریخت و امریکا با حمله به افغانستان و عراق هم مرز ایران شد , هنوز چپهای ایران او را لیبرال مینامیدند و این اتهامی بس بزرگ ( الحادمارکسیستی ) بود در سرزمینی که شیاطین مارکسیست اسلامی و مارکسیست های روسی از ان شرارت و خون و استبداد

شیاطین مارکسیست اسلامی و مارکسیست های روسی از ان شرارت و خون و استبداد و ارتجاع مذهبی را مخلوط با شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی به جهان مستضعفان و فریب خوردگان صادر میکردند . دو حزب شیطانی توده و انگل آنها فداییان ژاندارم کش , نفیر روس مداری و روس محوری را چنان در گوش های نا آشنا با سیاست (که حا صل نفوذ توابین آنها به سیستم شاهنشاهی و سرمایه گذاری آنها در رسانه ها و جامعه روشنفکری و کانون نویسندگان و شعرا بود ) نهادینه و خانه زاد کرده بودند که هرگز فکر نمیکردند کسی در این سرزمین به بازرگان و مصدق برگردد و دل ببندد .
اما دو خیزش در دو خرداد طلایی پس از ان سالهای سیاه ان خرداد سیاه ٦٠ که بنی صدر به عنوان آخرین سنگر مدافع آزادی بیان و بحث آزاد و سیاست بدون شکنجه به دست نوکران روسیه فرو ریخت . به چپ های روسی فهما ند که ملت فریب آنها را نخورده و بیشتر از با زرگا ن و بنی صدر و امیر انتظام لیبرال شده اند .
دستگاه روسی حزب توده در شکل و شمایل های عوضی به نام های ملی مذهبی , ملی , سلطنت طلب , بختیاریست , سکولار , سوسیال دموکرات , ... به اقصا نقاط جهان جاسوس فرستاد تا حتا در هافینگتن پست و فارین پالیسی آمریکایی و دانشگاههای کلمبیا و استا نفورد جاسوسان نقاب بر چهره مارکسیست روسی در بوغ بدمند که نه !
با زرگان لیبرال نبود !!!!
بازرگان محافظه کار مذهبی بود !!!!
شگفتا که همین ها موسوی ( اولین هوادار ازدیاد بی رویه جمعیت در ایران ) و علی مطهری را (که هنوز ضد ساپورت خانم ها) است قهرمان ازا دی خواهی و نماینده ملت برای احقاق دموکراسی !!! و آزادی بیان !!! مینامند و بنی صدر را سانسور کرده و با یک دروغ تاریخی دیگر ( اشعه ایکس موی زن ) به زندان باستیل تاریخ سپرده اند تا بپوسد
مزدوران روسی به این بسنده نکرده در حالیکه در بیانیه های سیاسی هنوز خودشان را به جبهه ملی و مصدق وصل میکنند , در حالیکه مصدق را به دستور ارباب شوروی و در پس یک معامله کلان پر سود با امریکا و انگلیس و شاه سرنگون کردند , حالا میراث خوا ر مصدق شده و از قول او تاریخ می سازند که بیژن جزنی فلان جبهه ملی بود و بختیار فلان دیگرش و مدعی میشوند که مصدق خودش علیه خودش کودتا کرد و این همه فقط به خاطر نابودی کمونیست ها بود !!! تو گویی که انگار این جهان بدون کمونیسم میمیرد !!! یا چیز دیگری برای عرضه ندارد !!! یا مثل دین سیاسی همه چیز باید با مارکسیسم سنجیده شود تا درستی ان به تایید برسد .
یکی نیست از این مزدوران روسیه بپرسد شما به جز دیکتاتوری , کشتار , شکنجه , فساد و کودتا و خفقان و تربیت دیکتاتوری های وحشتناک به نام در تاریخ بشریت ( استالین , مائو , پل پت , کیم ها , کاسترو , لوکاشنکو , چائو شسکو , میلوشویچ , اسد و صدام و قذافی و ببرک و ...) مگر سوغات دیگری برای بشر به ارمغان آورده آید که این همه ادعا دارید ؟
متا سفانه همراهی سریالی عده ای از جاسوسان خرفت اینها در میان ملی ها و ملی مذهبی ها و سلطنت طلبان و سکولار ها و .... با این دستگاه فراما سو نری ٣٠٠ ساله روسی مانع از ان میشود که چهره کریه نظریه پردازان اصلی اینها ( زرافشان , رئیس دانا , عمویی , شهبازی ) در میان عموم فاش شود .
حزب توده از ازل مشی سیاسی نفوذ کن , پنهان شو و اخلال کن ( روش لنین ) را در دستور کار خود دارد . هرگز با پرچم و مانیفست و اسم و رسم خودش ظاهر نمی شود .
انها بر اساس دستور لنین و قانون هدف وسیله را توجیه میکند حتا به صورت لیبرال وب سایت میزنند و اولش به حزب توده هم فحاشی میکنند اما بعد وارد مقوله اصلی که سرکوب هر نوع حرکت لیبرالی است میشوند .
حزب توده دشمنی به نام مذهب و مذهبی ندارد
انها متحدین استراتژیک ارتجاع مذهبی و اسلام مارکسیستی هستند
انها با هر دیکتاتوری ( مذهبی ویا سکولار ) و هر نیروی فاشیستی و