Skip to main content

- امروز متوجه شدم که نوشتار:"

- امروز متوجه شدم که نوشتار:"
ناصر کرمی

- امروز متوجه شدم که نوشتار:" دین اسلام بر علیه دمکراسی و برعلیه سایر مردمان با مذاهب دیگر" در پاسخ به هفت سئوال شما در پانویس 32 کامنت دارد و طبق قرارداد سایت باید همان دیروز به بخش ویژهء سایت انتقال می یافت که دوباره مورد بحث قرار گیرد. که این عمل صورت نگرفته است. در مقابل فحاشی نامه ها انتشار می یابند. قرار بر این بود و هست که تبعیض و طرفداری مسئولین سایت از گروه و قومی خاص (بویژه اگر فرهنگ فحاشی داشته باشند) صورت نگیرد.
2- هدف من از این یادآوری فقط رعایت دمکراسی و رعایت حقوق نویسندگان و پاسداری از حوزهء شخصی و توهین به خانواده های آنهاست. که تازمانیکه من با سایت ایران گلوبال همکاری کنم، هیچگونه تبعیض و طرفداری از فرهنگ فحاشی را نخواهم پذیرفت.

3- میتوانم ادعا کنم که بعد از خود شما اوّلین کسی هستم که در پروسهءِ تکمیلی و شناختن سایت ایران گلوبال در فضای سیاسی و اجتماعی مؤثر بوده ام. اکنون متأسفم که این سایت بجای پرداختن به مطالب مستند سیاسی و پرداختن به نقدهای علمی امروزی به مکان و میدان فحاشی و به نمایش گذاشتن فرهنگی پست تبدیل شده است، چنین فرهنگی در آلمان باعث ایجاد پیدایش دو حزب ناسیونالیستی ضد خارجی و ضد تُرکی تبدیل شده است که بین مردم آلمان شکاف عمیق انداخته و زمینهء شکل گیری یک حکومت کاملأ راست نازیسیم را فراهم کرده است.
4- فرهنگ فحاشی نشان از نداشتن منطق میباشد، که خلع سلاح شدن و شکست در همهء عرصه ها، این گروه و قومی با فرهنگ فحاشی را مجور میکند که به قوانین معمول دمکراسی و به سیاست ورزی خردگرا و اعتدال و پذیرش واقعیّت های تاریخی و رعایت حقوق دیگران، تن در دهد.

5- حتمأ تا کنون دریافته اید، که من از روش و کار روشنگری خود دست بردار نیستم و کوتاه نخواهم آمد، در سایت ایران گلوبال نباشد، در جاهای دیگر صورت میگیرد، بنا بر این فرهنگ فحاشی و توهین به استخوانهای خانوادهء شخصی افراد، ما را در روش و کار خود و صحت و درستی آن راسخ تر و جدی تر خواهد کرد.

6- فحاشی و توهین به خانواده نویسندگان، نام سایت را لکه دار و از محتوا خالی، و بیانگر این هست، که مسئولین انتشار دهندهء چنین فحاشی نامه هایی خود از این فرهنگ فحاشی بر خوردار هستند، شما نمی توانید در تمام نوشته های من بجز مسائل عمومی سیاسی و نقد، و بررسی و تاریخ نگاری یک کلمهء فحش و یا توهین آمیز خارج از مسائل سیاسی پیدا کنید.