Skip to main content

پاسخ به اغتشاس آفرینان در نظم

پاسخ به اغتشاس آفرینان در نظم
آ. ائلیار

پاسخ به اغتشاش آفرینان در نظم آهنین ایران گلوبال
قدیماً و اخیراً عده ای با اسلحه ی قلم در این صفحه ، تظاهرات مسلحانه راه انداخته اند که :« ایران گلوبال با انتشار کامنتهای تبلیغ جنگ قومی با محتوای نظری محترمانه و سخیف و حقیقت بین، سانسور را کنار گذاشته و به نعره کشی های قومی پناه برده است».

خدمت اینان عرض شود که : بله، این کار با ایراده ی آهنین مسئول کامنتهای ما ، و دور بینی ایشان ، به خوبی پیش برده میشود. معترضین که یک مشت اسلحه به دست هستند و از خارج وارد داخل شده اند بیخودی میخواهند جلو سپاه الله قد علم کنند. اینان «نزدیک بین اند» و سانسور را توصیه میکنند. اما مسئول کامنتهای ما «دور بین اند» و همیشه مقصد سال نوری را ملاحظه می فرمایند و هیچگاه «سانسور را با نعره ی حزب الله» عوضی نمیگیرند. علت این مسئله هم قانون عدالت جویانه ایران گلوبال است که «سانسور را حرام فرموده است».

عینک «دور -و- و نزدیک بین » گوگل که از قدیمها اختراع شده تنها متعلق به مسئول کامنتهای «جنگی و ضد جنگی» ماست؛ که در سایت کمر به خدمت کاربران عزیز و کریم بسته ، و امکان داده که هم مقصد «آنی را بیند و هم آتی را».

به اغتشاش گران توصیه میشود برای حقیقت بینی نخست یک عدد عینک الکترونیکی «دور -و- و نزدیک بین » گوگل را سفارش دهند و بعد از تجهیزات کافی به «حقیقت یابی»، «سانسور را با نعره کشی سپاه الله اکبر» عوضی نگیرند.

قانون حرام،حرام نیست. همانطور که ملاحظه میفرمایید «جناب بوکو حرام » «تن و جان نازنین نان» را «کوکوحلال» میکند، و در « دموکراسی جهانی مسلح تا نوک سر طاس» حلال -و- حلال می تازد ، و کسی هم به آن بالای چشم ات ابروست نمی گوید، از سایت وزینی چون ایران گلوبال نخواهید که تجاوز به «جان و ناموس» حال و آینده ی قومیت های نازنین را خدای نکرده «حرام» فرماید. که خلاف قانون حلال «سانسور و نعره کشی قومی سپاه الله اکبر» است .

نتیجه اینکه : تظاهرات مسلحانه را قطع کنیذ و دست از نوکری آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی» بردارید و «توبه کنید» که در توبه به روی کفار مسلمان همیشه باز است. البته مبرهن است که این اصل «شریعتی» ربطی به اعدام واجب و با طهارت شما و قلمتان ندارد. توبه میفرمایید و محترمانه اعدام میشوید. و قانون حق جاری میشود که «گناهکاران به جهنم گرم پرت میشوند و بیگناهان به سرد سیری های بهشت الله کریم» .
دیوار پولادین ایران گلوبال بیدی نیست که با این باد شکم ها بلرزد. عینک نزدیک بین خود را دور بیاندازید و به عینک «دوربین » مجهز شوید.«سانسور با نعره کشی سپاه الله اکبر و اصغر» و «دوستی های خاله خرسه» عوضی گرفته نمیشود.
ایران گلوبال تا فرق سر مجهز به فن آوری مدرن «دموکراسی جهانی کوکو حالی» ست.
امیدوارم این دعای کوبنده را همیشه ورد زبان داشته باشید که کلاهمان توهم نرود، و مجبور نشویم «نیروهای سپاه کوکو حلالی» خود را به خیابانها بریزیم و «آدمتتان»کنیم.