Skip to main content

"اولا، شهین غلط میکند با هفت

"اولا، شهین غلط میکند با هفت
Anonymous

"اولا، شهین غلط میکند با هفت جد و آبادش که مخالفت کند! این فامیل ننه ات من را جلوی تو یک الف بچه هم سرشکسته کرده است. نمی دانم شوهر قحطی بود یا چی که رفت و با آن مردک ترک تبار، جعفر، ازدواج کرد. ثانیا اکبر آقا می تواند به کوههای اورال و آلتای برود و همان جا دکان باز کند. ثالثا تو باید بدانی که در دموکراسی آینده ایران، برای آراء مردم معیارهایی وجود خواهد داشت. معیار اصلی ما درجه بندی ایرانیت خواهد بود. مثلا ما زاگرس نشینان لر و بختیاری در درجه اول ایرانیت قرار داریم. چون تبارمان دست نخورده است و آریایی اصیل هستیم چرا که اجداد هخامنشی ما پس از ورود به فلات ایران، به سمت غرب و شمال غرب حرکت کردند.

به لباس روستاییهای ما که نگاه بکنی، عینا انگار لباس کوروش هخامنشی را در آورده اند و تنشان کرده اند. تبار ما خدای نکرده، ربطی به تیمور و چنگیز ندارد؛ برعکس به کوروش و داریوش و آناهیتا میرسد. بعد از ما کردها قرار دارند. آنها نیز مثل ما آریایی اصیل هستند. اما از آن دسته آریاییها هستند که هیچ وقت صلاح کارشان را نفهمیده اند. پس در رتبه ی دوم قرار دارند چون صلاح نیست آدم یک همچو جماعتی را جلو جلو بفرستد و کار دست خودش بدهد. به همین ترتیب، ایرانیان فلات مرکزی و آخر از همه تهران قرار دارند. چرا که اینها اصالت تبارشان نامشخص می باشد و به علاوه عمری در مرکز فساد سیاسی قاجار و سید علی خامنه ای ترک تبار به سر برده اند و بیشترشان در خدمت منافع ترک تباری قراردارند. از این رو در آخرین مراتب ایرانیت قرار می گیرند. ترک تباران و عرب تباران دو قوم مهاجم و مهاجر بیش نیستند و لذا حقی برای اظهار نظر نخواهند داشت. من به کمک آقای نظری برای ارزش آرای نظام دموکراتیک آینده ی ایران جدولی تهیه کرده ایم که خلاصه اش این جوری است: رای هر لر و بختیاری معادل همان یک رای، رای هر کرد معادل 0.5 رای، رای ایرانیان فلات مرکزی 0.2 رای و تهرانیها 0.1 رای خواهد بود. و این راه حل و طبقه بندی بر اساس ایرانیت، راه حلی کاملا مدرن و پروسه ای راسیونال، مطابق با دانش و دانستنیها و منطبق با نرمها و نیازهای جهان کنونی و آینده می باشد."
بدین ترتیب و نظر به پاسخ راسیونال، خردگرایانه، علمی، مبسوط و جامع آقاجان، ما نتیجه می گیریم که تفاوت فرهنگ عشیره ای و تربیت قبیله ای ترک تباران با ما آیاییهای اصیل، مانع از پیاده شدن دموکراسی در ایران و عامل گسترش و رشد بنیادگرایی، افراط گرایی، دزدی، ارتشا، فساد و خلاصه همه ی چیزهای بد و زیان ده دیگر می باشد. فلذا و عنایت به این که دیگر همزیستی با چنین قوم و تباری غیر ممکن گشته است و با توجه به این که "چو ایران مباشد تن من مباد"، ما تصمیم گرفته ایم برای اخراج ترک تباران و پیاده کردن دموکراسی در ایران به سهم کوچک خود نقشی ایفا نماییم. لذا ما قصد داریم به همراهی جوانان محل، گروههای جوانان آریایی تشکیل دهیم و اندیشه ایرانیت را گسترش دهیم. ما تا دیروز اگر با علی دریانی (پسر اکبر آقای دریانی) دوست و همشاگردی بودیم، امروز پی به اشتباه خود برده و فهمیده ایم که ترک تباران همواره به دنبال منافع خود و خیانت به ایران و ایرانیت هستند و قصد دارند تا فرهنگ و تاریخ ما را دگرگون و زیر و رو سازند. لذا و به این جهت ما قصد داریم علی را در مدرسه و محله آن قدر اذیت بنماییم تا اکبر آقا-اینها خودش جمع کنند و به اورال و آلتای بروند. آتشی در حال افروخته شدن است و ما نیز می خواهیم در این آتش که ایران را دموکراتیک و پیشرفته خواهد کرد نقشی کوچک داشته باشیم. چون ما نمی خواهیم دیگر موجب سرشکستگی آقاجان و ننه جان و خان داداشمان را فراهم نماییم. بلکه می خواهیم تا آنها به ما افتخار کنند.
این بود انشای من.