Skip to main content

) چماقداران اینها در کامنت

) چماقداران اینها در کامنت
Anonymous

) چماقداران اینها در کامنت نویسی فقط ذیل نظرات غیر خودی ها حاضر و حمله میکنند اما هر جا یک مارکسیست روسی مزخرفات سر هم میکند اینها حاضر میشوند و به به و چه چه میکنند .
سوال من از این میر فطروس (مارکسیست روسی ) این است
کی میخواهی نقش حزب توده از شهریور ۱۳۲۰ تا ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و از خرداد ۴۱ تا بهمن ۵۷ ( نفوذ دوگانه در رژیم شاه ) و پس از بهمن ۵۷ تا کودتای خرداد ۶۰ علیه بنی صدر و پس ا زا ن تا کنون را تحلیل کنی ؟
اگر این انقلاب آمریکایی بود آیا حزب توده و شوروی مغز خر خورده بودند که از ان تا این حد دفاع کنند ؟ هنوز روسیه به نفع این جمهوری اسلامی در شورای امنیت و در همه مذاکرات اتمی و سو ریه و حقوق بشر ایستاده و رای میدهد . پشتوانه خیره سری ج ا روسیه است . هنوز توده ایها و فداییها از این رژیم دفاع میکنند .
- یا تو خری
- یا آنها خرند
- یا هر دو خرید
- یا همه با هم هستید در این خیانت

- یا همه با هم هستید در این خیانت روسی
کوبا زانو زده است
سیاه کل فاقد تئوری انقلابی و مشروعیت سیاسی گردیده است
تو اگر تاریخ نویسی این تاریخ را چرا نمی نویسی ؟
اگر این انقلاب آمریکایی است تو هم که آمریکایی هستی باید از ان پشتیبانی میکردی و سلطنت طلبان هم اگر آمریکایی بودند باید خوشحال میشدند , پس چرا در عوض شما و سلطنت طلبان و ج ا و حزب توده و فدائی در آمریکایی بودن لیبرال ها و بنی صدر و بازرگان و امیر انتظام و سنجابی و فروهر ها اشتراک نظر دارید ؟
اگر شاه ضد امریکا بود و مستقل پس نباید مصدق را برکنار میکرد و توده ایها و فداییها باید حامی شاه میشدند و نه خمینی که آمریکایی بود ؟
ج ا نباید بازرگان و بنی صدر و یزدی و سنجابی و فروهر ها و امیر انتظام را بیرون میریخت و عده ای روس محور ضد آمریکایی را سر کار می آورد ؟
وزیر خارجه و نظامیان و رئیس جمهور روسیه وقتی به ایران می آمدند و ده ها قرار داد ترکمن چای امضا میکردند , باید جنجال میشد , نه اینکه وقتی ظریف با جان کری طبق اجازه رهبر ج ا با هم قدم بزنند اینهمه علم شنگه بپا شود !
چرا نمی گذارید این رژیم برود با همان امریکا صاحب اصلی اش بسازد ؟
حد اقل نام پاک ما ایرانیها را هم از این ننگ ضد آمریکایی گری تروریستی و ضد اسرائیلی گری روسی پاک کنند . تا کی ما را مثل اعراب و افغان ها و مصریها و پاکستانیها نگاه کنند ؟ شرم نمیکنید شما مادر قحبه های ژن روسی ؟
در امریکا کسی سبیل نمی گذارد . تو ان سبیلت را اگر برای علا مت به رفقا نگذا شته ای چرا نمی زنی ؟
به نظر میرسد موج جدید حملات مارکسیست های اسلامی , مارکسیست های سلطنتی , مارکسیست های سکولار که همگی روسی هستند و ضد امریکا و ضد اسرائیل و ضد توسعه و ضد دموکراسی به این دلا یل دوباره شدت گرفته که :
۱) ج ا و روسیه و حزب توده ترس به دلشان افتاده که ممکن است فیل مردم ایران یاد یک رژیم غرب گرا و ضد روسیه بیفتد و بساط این روسی گری مفرط را با توجه به اینکه رژیم در بن بست کامل است و روسیه هم در حال فروپاشی اقتصادی است و یک اتحاد جهانی بزرگ علیه تروریسم اسلامی شکل گرفته , برچینند
۲) ج ا از شدت درماندگی و فشار تحریم و شرایط جهانی علیه تروریسم اسلامی چنان ترسیده که رهبری ان یا حد اقل کسانی در رهبری ان هیچ چاره ای جز زانو زدن مثل کاسترو ها ندارند . مارکسیست های روسی میترسند پس از این زانو زدن غرب با یک هجوم فرهنگی که د ر ا یران ( برخلاف کوبا و کره شمالی غار نشین ) زمینه پذیرش بالایی دارد روح مارکسیسم روسی را هم در ایران بکشد و کاملا جامعه ایرانی را استرلیزه ضد مارکسیستی روسی کند
۳) سقوط و فروپاشی ج ا در اثر لجاجت اهدایی مارکسیستی روسی به رهبری ج ا و کوتاه نیامدن غرب از آنطرف , نزدیک است . چپ روسی میترسد که در آینده ایران با ان همه سوابق منفی و بریدن از مردم به سرنوشت یاکونوویچ دچار شود . بنا براین ضد حمله ای را آغاز کرده که آمریکایی ها را مثلا در افکار عمومی ایرانیان خلع سلاح کند

هر کدام از سه دلیل فوق درست باشد , چپ روسی در ایران آینده ای نخواهد داشت و مطمئنا به زودی در برابر این موج رسوا می شود . اولین سوالی که در فردای سرنگونی این رژیم مطرح شود این است که چه کسانی با ان این سا لها همراهی کردند . مطمئن باشید که نام های بازرگان و بنی صدر و یزدی در ته لیست خواهد بود و شما مارکسیست های روسی متهم ردیف اول خواهید شد بر اساس همین اظها ر نظرها و روز نامه هاتان و اسنادی که همه جا ضبط است .
دنبال سوراخ موش بگردید تا مثل صدام و قذافی به روز سیاه نیفتید
روسیه هم با شما همان رفتاری را خواهد کرد که با یاکونوویچ و توده ا یهای فراری به شوروی کرد و ان رهبر هندی فراری که استالین او را به درخواست قائد جناح کشت .
من به شما هشدار دادم
خود دانید