Skip to main content

در عوض تا میتواند به امریکا و

در عوض تا میتواند به امریکا و
Anonymous

در عوض تا میتواند به امریکا و اسرائیل و لیبرال ها و ملی ها و سلطنت طلبان و مجاهدین و فارس ها و غرب و دموکراسی و بازار آزاد ( اهداف آسان ) حمله کند .
اما راه حل من برای منافع ملی :
۱) بازگشت به مدار امریکا و غرب ! چرا ؟ چون هم چین و هم روسیه و هم کوبا چنین کردند تا چه رسد به بقیه ۱۷۵ کشور دیگر که همه دنبال امریکا و نزدیکی و جلب رضای خاطر امریکا هستند چون پول دارد ( فقط ج ا , بلاروس , سوریه , کره شمالی , ترکمنستان , قزاقستان , ارمنستان , قرقیزستان , مغولستان چنین نکردند )
من از شما میپرسم آیا این حماقت محض نیست که ما این همه کشور را ول کرده ایم چسبیده ایم به این چند تا کشور فلک زده ؟
۲) ترک مخاصمه با اسرائیل و پرهیز از دخالت در امور اعراب ( همه کشورها از جمله روسیه و چین و کوبا و ونزوئلا و حتا ان بیغوله های دیگر با اسرائیل مثل ما خصومت ندارند ! آیا از خود پرسیده اید

) ترک مخاصمه با اسرائیل و پرهیز از دخالت در امور اعراب ( همه کشورها از جمله روسیه و چین و کوبا و ونزوئلا و حتا ان بیغوله های دیگر با اسرائیل مثل ما خصومت ندارند ! آیا از خود پرسیده اید چرا ما از عربها بیشتر با اسرائیل درگیر میشویم ؟
۳) اقتصاد بازار آزاد و درهای باز به روی سرمایه گذاری خارجی و توریسم و فروش نفت و گاز به قیمت بین المللی به هرکس که کمتر شرط و شروط میگذارد و سرمایه گذاری ان در تولید ( مثل شاه سابق و چین امروز - البته چین نفت ندارد اما کارگر ارزان دارد , یا ترکیه که نه نفت دارد و نه کارگر ارزان - اما توریسم دارد و یا کوبا که دختران و مشروب ارزان دارد و حتا مجموعه های توریستی و هتل آنها هم که ساخت خارجی ها است )

توسعه پایدار ! اما دموکراسی و حقوق بشر هم میخواهد . من میدانم که با این ج ا که هیچ , با شاه سابق هم که هیچ , با هیچ ا پوزیسیو نی در دو رژیم گذشته و حال ما ایرانیها به این زودی ها صاحب دموکراسی و حقوق بشر نخواهیم شد .
چون نه تلرانس ( رواداری ) لازم را داریم ,
نه تمرین دموکراسی و پایبندی به قانون کرده ایم . ( به همین دلیل ستاره درخشان سیاست اخلاقی ایران بازرگان میگفت گام به گام ! دموکراسی تمرینی است ! و بنی صدر بر مدار حق بودن و رها شدن از اصا لت دادن به قدرت را پیش شرط دموکراسی میداند و هر دو میگویند این رژیم اصلاح شدنی نیست .
از همه بدتر به نظر این حقیر چون کشور ما ۳۰۰ سال تحت استعمار پنهان روس و انگلیس بوده . که بدترین نوع استعمار است . چون کشور استعمار گر هیچ مسئولیتی در قبال ما ندارد . اندیشه و فکر راهنمای خا لص در کشور ما گوهر نایاب است . به هرجا و هر کس دست میزنی کرم روسی و انگلیسی دارد .
خصوصا روسیه جایی از ما را نگاییده نگذاشته اما هیچ نمی به ما پس نمی دهد . چون برخی از ما به تبعیت از مزدوران روسیه تبلیغ کرده ایم که روسیه استعمارگر نیست و در ایران سهمی ندارد !!!!
حتا محمد ارسی که خود توده ای بوده بعد میگوید رنجبران شده , حالا هم میگوید از همه بیشتر از بازرگان و بنی صدر حما یت کرده ( حتا از ملی مضحکی ها ) و قبول دارد که حزب توده در ۲۸ مرداد و در ۵۷ تا ۶۰ و بعد از ان به همراه بقیه چپ ها راه ناصواب رفتند و به کشور صدمه زدند , باز میگوید شوروی در حال فروپاشی بود پس خطری نبود !!!!!
الله اکبر از این همه جهالت ! یا حماقت ؟ یا کوردلی !
آیا کسی تا سال ۸۹ که شوروی فروپاشید , می دانست که شوروی در حال فروپاشی است ؟
چائوشسکو آمد تهران قالیچه گرفت شب برگشت دستگیر و ا عدا م شد . شما به ولایتی و رفسنجانی هم نگفتید تا چه رسد به ملت ایران !
آیا هنوز فدایی ها و توده ایها فروپاشی شوروی را قبول کرده اند ؟
آیا شوروی فروپاشید , روسیه هم فروپاشید ؟
آقا چرا مزخرف سر هم میکنید ؟
بگویید آنها جاسوس رو سیه بودند چون منافع روسیه را بر کشور خودشان ارجح میدانستند هنوز هم میدانند . اگر هم اسمشان در لیست ک گ ب نبود ( که بنده تردید دارم ) این کارشان جز جاسوسی معنی دیگری نمی تواند داشته باشد الا خریت !
آقا اگر فهم منافع ملی و دموکراسی و حقوق بشر برای مغزهای آلوده به ویروس ما رکسیسم روسی شما اینقدر مشکل است چرا مثل شاگرد تنبل های کلاس از روی دست رفقای تان نگاه نمی کنید ؟
خوب کاسترو هم که رفت زیر امریکا !
شما معطل چی هستید ؟