Skip to main content

اینروزها بازار انتشار اسناد

اینروزها بازار انتشار اسناد
Anonymous

اینروزها بازار انتشار اسناد گذشته در ج ا داغ شده . البته گزینشی و معلوم نیست چه اندازه دست کاری شده باشد ( اخه ما دانشجوی خط روسی امام دیدیم که استالین یادمان آمد ).
یکی از این اسناد گفت و گوی علی امینی با شاه است در روزهای سختی که شاه در وضعیت کیش بود و راه فرار می جست از مات شدن , که شد و دیدید و دیدیم .
بنده از آنجایی که بشر شیر خام خورده است , از دیدن رواج سبک و سیاق کشورهای انگلیس و امریکا در رسانه ای کردن اسناد امنیتی پس از ۳۰ سال الکی خوش به حالمان میشود چون حد اقل در این یک مورد ما به آنها رفتیم نه به روس ها , که هنوز پس از نزدیک به یک قرن واقعا از ابعاد جنایات آنها و بازیهای سیاسی آنها با هم , با ما , و با جهان دموکرات بیخبریم . مثلا اسناد جاسوسی حزب توده در شوروی هنوز رو نشده . فداییان هم به هم چنین . اینکه روس ها در کودتای ۲۸ مرداد چرا ساکت نشستند و بعد مزد کلانی گرفتند

اینکه روس ها در کودتای ۲۸ مرداد چرا ساکت نشستند و بعد مزد کلانی گرفتند هم هنوز بر ما معلوم نیست .
اما به اینجا ختم نمیشود موضوع . ذهن خیال پردازمان دنبال سناریوهای مشابه ساختن میرود . مثلا همین قضیه اتمی که دارد به قیمت از بین رفتن این نظام تمام میشود حالا ایران به سرنوشت سوریه و بدتر ممکن است بیفتد هیچ . چون نوری علا ی خودم هم گفت منافع ملی کشک است و اصلا نمیشود روی ان حساب پس انداز باز کرد و به ما مربوط نیست . فقط به دولت ها مربوط است , که تا انجایی که من بیاد دارم به جز مصدق و بازرگان و بنی صدر همه دولت ها روسی بودند .حتا رضا خان قزاق بود و همین شاه عظیم الشان که آمریکایی بود از روسیه و حزب توده ( البته توابین آنها ) ارتزاق فرهنگی - سیاسی میکرد . یعنی به گفته شهبانوی محترمش ( د رفیلم ناهید پرسون ) حتا زحمت نکشید یک حزب لیبرال سلطنت طلب درست کند که اینقدرمجبور نباشد پشت تلفن به علی امینی التماس دعا کند که حالا چه می شود ؟ البته شهبانو فرمودند ما متشکل نبودیم آنها بودند ( منظورش مارکسیست ها و اسلامیست های متحد آنها بود )
سرتان را درد نیاورم همینجوری که پس از خواب قیلوله افکارم همه جا همینجوری پرواز میکرد با خود اندیشید م که فرض کنیم خامنه ای الان گوشی را بردارد و با یک امینی نامی ( البته اگر کسی مانده باشد که نقش امینی را بازی کند ) بگوید چاره چیست ؟ ما هر چی میگیم این با را ک و جو قبول نمیکنند تازه مک و میچ و لیندزی که اصلا اینا رو هم قبول ندارن .
فرض کنیم ان امینی نام ج ا , هم متوسل به علت یابی و چاره اندیشی بر اساس حفظ مقام عا لی و نظام و قربانی کردن مسببین فاجعه بر اید و بگوید
مقام عظمای ولایت شما باید چند تا از مسببین را در حکومت چوب فلک کنید و بیانیه بدهید به این آمریکایی های شکاک به گونه ای که هم آنها باورشان شود و هم دست از سر شما بردارند و هم نظام حفظ شود .
بهر حال خطاهای فاحشی شده در گذشته که همه از چشم اعلی حضرت ( در اینجا مقام عظما ) میبینند حتا همین گنجی و طبرزدی و افشاری که روزگاری خانه زاد بودند الان رنگ عوض کرده انگار نه انگار که آنها این مرگ بر امریکا را راه انداختند و پرچم سوزاندند . همین اکبر شاه قربان پشت همه حوادث بود . اصلا خمینی هیچ کاره بود وقتی اکبر جولان میداد , بنی صدر سرنگون میکرد , سفارت اشغال میکرد , به ریش بازرگان میخندید وقتی اراذل او و معین فر را با لنگه کفش آخوندی در مجلس روسی میزدند . همین موسوی که الان رهبر مخا لفا ن شده همان است که ژنتیکی ضد امریکا و ضد امپریالیسم بود و هوادار افزایش بی رویه جمعیت , با همین اکبر و بهزاد بریدند و دوختند و تن رهبر سابق کردند . منظورم از کشتار ۶۰ بگیر تا قطعنامه ۵۹۸ و آزاد سازی گروگانها و فریب دادن ریگان و کارتر و کودتا علیه بنی صدر , همه اینها با هم بودند
مقام عظما نه خبر داشتید ( به گفته خود این مارکسیست ها ) , هم اولین کسی بودید که خواستار پایان جنگ با عراق پس از خرمشهر شدید در خطبه نما زجمعه , که بازرگان مغضوب علیه پیشنهاد دا ده بود . اما همین ها رفتند خدمت امام شان و او به شما تشر زد که سیاست نمیفهمید . شما هم بعدا پس گرفتید . شما که دست راستی بودید و سرشاخ با موسوی چپ روسی , حالا اینها شما را دشمن اصلی امریکا و بازار آزاد و نئو لیبرالیسم به آمریکایی ها معرفی میکنند و عوامل آنها که چپیده اند در این رسانه های با بودجه غرب ( مارکسیست های روسی و سیاه کلیست ها و حتا ان رجوی ذلیل نمرده که شما ها را آمریکایی میدانست ) مدعی هستند که آنها هوادار امریکا و صلح و دموکراسی و حقوق بشر هستند اما شما که با آنها زاویه داشتید حالا شده اید دشمن خونی امریکا . روزگار را میبینی قربان ؟
همین اکبر شاه هم ا زشما امریکا یی تر شده . یا دتان هست خطبه های عدالت میخواند و به