Skip to main content

شما که دست راستی بودید و

شما که دست راستی بودید و
Anonymous

شما که دست راستی بودید و سرشاخ با موسوی چپ روسی , حالا اینها شما را دشمن اصلی امریکا و بازار آزاد و نئو لیبرالیسم به آمریکایی ها معرفی میکنند و عوامل آنها که چپیده اند در این رسانه های با بودجه غرب ( مارکسیست های روسی و سیاه کلیست ها و حتا ان رجوی ذلیل نمرده که شما ها را آمریکایی میدانست ) مدعی هستند که آنها هوادار امریکا و صلح و دموکراسی و حقوق بشر هستند اما شما که با آنها زاویه داشتید حالا شده اید دشمن خونی امریکا . روزگار را میبینی قربان ؟
همین اکبر شاه هم ا زشما امریکا یی تر شده . یا دتان هست خطبه های عدالت میخواند و به امریکا فحاشی میکرد و با جاسوسان روسیه دیدار منظم دا شت ؟ واقعا که !

بعد تصور کنید خامنه ای درمانده از او بپرسد چه باید کرد حالا ؟
و ان شیر پاک خورده راه پیش پا یش بگذارد و بگوید :
عالی مقاما چاره این است که :

شما یک نامه ,مهر و موم شده بدهید دست این آندره گرو میکوی خودتان
خامنه ای بپرسد : ظریف را میگویی ؟
امینی نامی بگوید :
نه قربان او که یک لقمه همین ها است . علی اکبر ولایتی را میگویم .
خامنه ای بگوید بله یادم رفته بود
ایشان ببرد مستقیم واشنگتن ( همان طو ری که مستقیم رفت پیش پوتین تا به او تسلی بدهد که ما داریم با امریکا بازی میکنیم شما یکوقت چیز هایی شنیدی جدی نگیر ) .
به باراک و جو بگوید پیغام بدهند مک و میچ و لیندزی را هم بگویند آب دستشان است بگذارند زمین یک نوک پا بیایند کاخ سفید که خبر مهمی آمده از سرزمین دشمن .
بعد که همه آمدند این "۵ + ۱" میشود جای ان "۵ + ۱ " که دو سوم ان روسی بود و اساسا ضد توافق است و مشکل اصلی کار همین ۵ + ۱ است .

آنگاه خامنه ای بپرسد بیشتر توضیح بده

منظورم ۵ مقام تصمیم گیرنده در امریکا است و یکی هم نامه بر امین شما .

خامنه ای بگوید موافقم اما د رنامه چه بنویسیم ؟

امینی نامی بگوید :

نامه باید حاوی ۵ بند باشد که جای هیچ شک و تردیدی برای آمریکایی ها باقی نگذارد و نهایتا بقای شما و نظام را هم به خطر نیندازد :

۱) در بند اول شما همینها را که من گفتم به امریکا یی ها میگویید و مدعی میشوید که همه این اکبر شاه و موسوی و مارکسیست ها و توده ایها و فداییها و بهزاد و علی لاریجانی و برخی سران سپاه و بعضی آیات عظما و نمایندگان و کانون نویسندگان و اتحاد جمهوری خواهان و .... , ضد امریکا و ضد توافق ما با امریکا و هوا دار منافع روسیه بوده و هستند . به انها بگویید به نشان حسن نیت , شما همزمان با خواندن این بیانیه جلوی کاخ سفید همه آنها یی را که در داخل هستند حصر خانگی خواهید کرد و از امریکا بخواهید که از امکانات رسانه ای دادن به آنها یی که در خارج هستند خودداری کند تا مانعی برای اجرای بندهای بعدی نباشد
۲) شما همه فعالیت های اتمی , مو شکی , دخا لت در سوریه و لبنان و عراق و یمن و بورکینافاسو را معلق میکنید و نیروهای سپاه و امنیتی ها را بر میگردا نید داخل مرزها
۳) شما مانع عبور و مرور طا لبان , القاعده , تروریست های تکفیری داخلی خودی تا ن از ایران به مقصد کشورهای عربی همسایه میشوید
۴) از دشمنی با اسرائیل دست برمیدارید و به جای حمله و تهدید آنها سطح انتقادات خود را به سطح موجود در کشورهای اروپایی میرسانید و در امور اعراب دخالت نمیکنید
۵) امریکا تضمین میدهد که مسائل حقوق بشر و پی گیری دموکراسی را در ایران در سطح مورد انتظار از عربستان سعودی نگه دارد و به ایران پیش ا زحمله نظا می به عربستان و کویت و اردن , حمله نظا می نکند و دنبال سرنگونی نظام ایران نباشد . یعنی شما را بگذارند ته لیست .
آنوقت آنها منظور مقام عظما را از اینکه میگویید میخواهید توافق جامع و یک مر حله ای باشد را درک خواهند کرد. مخصوصا با را ک که اشتیاق فراوانی به فهمیدن دیوانه بازیهای خا ور میانه ایها و روس ها دارد .

در اینجا خامنه ای برای استخاره ( به سبک رفسنجانی ) به اتاق پشتی میرود

صدای زنگ در مرا که سرم روی تنم زیادی میکند از خواب شیرین دیپلماتیک می پرا ند .
کلیسای محل است . نمایندگانی فرستاده. وقتی قیافه شرقی مرا میبینند با پوزش در مورد فعالیت هایشان که اصلا سیاسی نیست و به دولت مربوط نیست توضیحآتی میدهند و میگویند اگر ما یل باشم به عنوان میهمان میتوانم در برنامه های این هفته شان که مربوط به کامیونیتی است و الزاما دینی هم نیست حضور پید اکنم .
با خودم فکر میکنم کی اسلام به مسجد بر میگردد ؟ مارکسیسم به کتابخانه ؟ و دولت در کشور ما به کار اداره مملکت میپردازد . صدای فریاد زنم از طبقه بالا مرا دوباره از خوابی بزرگتر میپراند . "رفتی ببینی کی در میزنه ؟ "
یا هنوز پای این اینترنت نشستی با این چپی ها دعوا میکنی