Skip to main content

از کامنتهای دوستان ترکگرا

از کامنتهای دوستان ترکگرا
Anonymous

از کامنتهای دوستان ترکگرا کاملا اشکار است که در مورد مسائل طرح شده در مقاله که درواقع برسسی سه چیز شبیه به هم یعنی جمهوری اذربایجان، ترکیه و حرکت ترکگرای بود حرفی برای گفتن ندارند من خوب میدانم چه مینویسم بهتر است خود شما در گفتارتان دقت کنید.کسی نتوانسته اشکالی از هیچ کجای مقاله نشان دهد. این خودش قبول تلویحی مسائل موجود در مقاله حتی از طرف خود پانترکها است.



به فیسبوک دوستان فعال حرکت پانترکی بروید، در مورد کشته شدن کودکان و خانوادها در یک هفته مانده به مسابقات هیچ خبری وجود ندارد در مورد اینکه دولت اذربایجان این جنایت را به کشورهای خارجی نسبت داد هم خبری نیست، در مورد ممنوع بودن خواندن زبان و ادبیات ترکی در باکو و انکارا برای اهالی تبریز هم خبری نیست. تنها تعریف است و زنده باد .

بعضی از فعالان به نام حرکت ترکگرای کار را به جای رساندند که سخنان سر تا پا خلاف واقع جناب صالح کامرانی و سیمین صبری در برنامه بی بی سی را حماسه خوانده اند دریغ از یک مقاله انتقادی دریغ از یک نفر در تمام حرکت که بیاید و تک تک سخنان را سبک سنگین کند فقط تعریف و تمجید . جالب است که این حرکت ادعای ملی بودن دارد با گفتن دروغ به ملت، ادعای دمکراسی دارد با عدم جوابگوی ادعای هویت خواهی دارد با دروغ بستن به هویت تاریخی اذربایجان،

کافی است قلم به دست بگیرید تا سیل تهمت و تحقیر از هر طرف جاری شود. تنها سخن من پیروی از منطق محض و دوری از عوامفریبی و موج سواری روی دروغ است تمام سخنان باید نقد شود و درستی و اشکالات ان مشخص شود. جناب صالح کامرانی که سالهاست نام حقوق شناس را یدک میکشند باید در مقابل دروغگهای که در بالا تک تک ان را مشخص کردم جواب دهد خانم سیمین صبری هم همچنین و اگرنه لطفا بهتر است از حقوق، دمکراسی و ملت بیش از این صحبت نفرمایند.

ترکگرایان ناراحت هستند چون من سوالاتی در مورد فعالان حرکت ترکگرای مطرح میکنم در حالی که تمام امکانات این حرکت بیش از 30 سال معطوف به این موضوع است که شخصیتهای به افکار عمومی اذربایجان قالب شود که غیر قابل پرسش باشند.
من در مورد چیزهای که این حرکت انها را جز مسلمات و قوانین خود قرار داده است سوال میپرسم در مورد ترکیه که 35 سال همه چیز فرهنگ اذربایجان را فدای ان کرده اند سوال میکنم در مورد جمهوری اذربایجان هم همچنین . من دقیقا میدانم که راهم درست است و عصبیانیت شما به حق و قابل درک!

هر چه می خواهید بگوید من جوانانی را دیده ام که به خاطر این دروغها به زندان افتاده اند، طلاق گرفته اند و اواره شده اند و زندگیشان متلاشی شده است به عنوان یک انسان اذربایجانی وظیفه من بر ملا کردن دروغهای شما دوستان گرامی است که در مقابل تمام انحرافات،خیانتها و دروغها و فلاکتهای ملت به جز لبخند رضایت داشتن هورا کشیدن و تشویق کردن کار دیگری نمیدانید.