Skip to main content

جناب ع.ب.تورک اوغلی، محض

جناب ع.ب.تورک اوغلی، محض
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

جناب ع.ب.تورک اوغلی، محض اطلاع شما از احساس مسولیت من که فعلا تا پایان روز دوشنبه آینده مسول محترم کامنتها هستم، من به جناب گوگل مراجعه کردم و او هم مرا به سایت فخیمه گوناز تی وی ارجاع داد.
این سایت فخیمه برای اثبات خبر خود مبنی بر انتشار تکذیبیه ها 2 لینک گذاشته است که یکی از آنها به وبلاگ «کمیته حمایت از شاهرخ زمانی" است که به من گفت: «متأسفیم، صفحه موردنظر شما در این وبلاگ وجود ندارد.» و لینک دیگر هم به یک صفحه از سایت فخیمه گوناز تی وی است که باز نمی شود و گویا یک صفحه ویروسی است.
البته از آنجایی که من مسول تر از آنچیزی که فکر می کنید هستم، فورا به مسول فنی محترم ایران گلوبال اطلاع دارم. آن ناقلا هم نمی دانم چکار کرد که دو دقیقه بعد آن صفحه را برایم باز کرد و فرستاد. و من هم که خیلی احساس مسولیت می کنم، آن را خواندم و دیدم که سایت فخیمه گوناز تی وی یک ادعانامه از جانب خوش چاپ کرده

با این مضمون که گویا اطلاعیه ها را سپاه پاسداران منتشر کرده.
بنابراین جناب آقای ع.ب.تورک اوغلی باز هم زحمت به گردن خود شما می افتد که آن تکذیبیه ها را برای ما بفرستید تا ما هم منتشر کنیم و از خجالت شما دربیاییم و مجبور نشویم که این کیانوش توکلی را سانسور کنیم.
البته شما یا دیگران هر چقدر که خواستید می توانید به او فحش و بد و بیراه بنویسید و من هم به شما قول می دهم که هیچکدام را منتشر نکنم ولی برای اینکه دلش را بسوزانم، حتما آنها را برایش فوروارد می کنم تا دلش بسوزد و آنهم نه فقط یک بار بلکه 10 بار.