Skip to main content

آقای کرمی ....نوشته بودید که

آقای کرمی ....نوشته بودید که
lachin

آقای کرمی ....نوشته بودید که (( کاربر گرامی،...ناظر... اگر شما واقعأ ناظر بر روند سایت میباشم، ولی وقتی کاربران تُرک در این سایت بجای نقد و تحلیل، زبان و فرهنگ فحاشی را بکار میگرند و جوّ سایت را برای یک دیالوگ انتقادی وسازنده مسموم میکند، به چند دلیل دیگر جای ماندن اینجا نیست، )) .. همان طور که میدانید بنده ناظر بر روند این سایت به مدت چندین سال می باشم و توجه شما را به چکیده های چند پاراگراف که از سال های 2012 خودتان نوشته بودید و در این سایت هم درج شده است می اندازم تا بفهمیم که فرهنگ ( فحاشی ) را کی به کار می برد ...
1-.(( من در میدان بودم و همچنان محکم ایستاده ام و خواهم ایستاد هر کاری از دست شما بر می آید کوتاهی نکنید، مطمئن باشید پوزهء شما ها را تاکنون بر خاک مالیده ام و خواهم مالید،● من بار دیگر به شما هشدار میدهم کاری نکنید که ایران را برای شما به جهنم تبدیل کنم))
2- شما ..

2- شما روشنفکران تُرک تبار اگر اثبات کردید که تنها این ادعای من در بالا غیر منطقی
هست , آنوقت من خواهم پذیرفت که من ژنتیکی ضد تُرک هستم و از آنها نفرت دارم !!. شما مردم تُرک آنقدر ناتوان و رنجور هستید، که هر جا موفق نشدید اهداف خود را با ابزار چماق و بی منطقی بر آورده کنید و فضای اندیشه گری و راهبردهای دمکراتیک مطرح میشود با کوچکترین انتقاد داد و شکایت بلند میکنید که اینها ترک ستیز و فاشیست و نژاد پرست هستند. اگر من فقط تُرک ستیز هستم، شما تُرک تباران در مجموع انسان ستیز از هر قبیله و قوم و از هر رنگ و پوست هستید، شما یک گروه و قومی را در جهان نام ببرید، که شما تُرک تبار با آنها سر ستیز و دشمنی نداشته اید و ندارید.
3-اینجا لازم میدانم که به روشنفکران کُرد ایرانی تبار در هر نقطهءِ جهان هشدار دهم، که هر گونه همکاری و هم سویی آنها با مردم تُرک آذری به ضرر تاریخی و ابدی مردم کُرد خواهد بود، و با دست خود سرنوشت نسلهای آیندهء خود را به گور می سپارید، استقلال و هویّت و برخورداری مردم کُرد از دمکراسی و آزادی در هر کجای جهان فقط و فقط از فرهنگ و هویّت ایرانی توانمند گذشته و خواهد گذشت..
دوستان.... تازه این نوشته ها از آن کسی هست که خود را (( ژورنالیست مدرن , سکولار و دموکراتیک باتجربه های غربی )) می داند. وای بر من ترک تبار که ژورنالیست من نه مدرن بود, نه سکولار و نه غرب دیده......
شاعر (( ترک تبار فارس زبان )) چه خوش گفت... (( الا ای ناصر کرمی , انصاف می کن , «فحاش» توی یا من))...