Skip to main content

جناب شاملی یک سری حرفهای بی

جناب شاملی یک سری حرفهای بی
Anonymous

جناب شاملی یک سری حرفهای بی ربط با مقاله من را اینجا لطف کرده نوشته اید اگر میتوانید مصداق چیزهای که گفتید را از مقاله من خارج کرده بفرمایید تا من هم بدانم این سخنانی که گفته اید و این مبنای سخیف که میفرمایید کجاست؟ بزرگترین هنر حرکت ترکگرای در ایران شلیک کردن بی هدف و بی معنای کلمات است همین.
. تک تک جملات خانم صبری و صالح کامرانی را عینا اوردم و نقد کردم اگر دروغ است بفرمایید اگر نیست به خوانندگان توضیح دهید مشکل حرکت شما با درستی در چیست؟؟



بهتر است به جای این حرفها به خاطر دمکراتیک، ملی و مدنی بودن حرکت لطف کرده به خانم صبری بفرمایید بیایند و در مقابل انتقاداتی که در بالا عینا از جملات ایشان خارج کردم پاسخگو باشند . من به عنوان عضوی از ملتی که شما ادعای ان را دارید انتقاد کردم انتظار دارم فعالان این حرکت مسئولیت کارهای خود را قبول کرده جوابگو باشند که چرا 21 فوریه روز جهانی زبان مادری را داخل تعریف مجارات نشل کشی فرو میکنند و با کدام منطقی از کلمه کوچ اجباری معنای دلبخواهی تغییر فرهنگی را خارج میکنند؟؟
بفرمایید ما هم بدانییم اگر این دروغ گفتن به ملت و دروغ بستن به قوانین بینالمللی نیست پس چیست؟
حرکتی که از حالا در جواب انتقادات اهالی اذربایجان اینطور از کوره در رفته ناراحت میشود و هر کاری میکند هر فرافکنی میکند تا فقط از جواب دادن طفره برود چگونه میتواند اینده روشن برای اذربایجان فراهم کند؟