Skip to main content

آقای انصاف گرامی،

آقای انصاف گرامی،
اژدر بهنام

آقای انصاف گرامی،
باز هم بی‌انصافی کرده‌اید! من چرا حق آزادی بیان زندانیان سیاسی ایرانی را برنتابم؟ کجای نوشته من شما را به این نتیجه رسانیده است؟
من ابتدا از داشتن امکان نوشتن اعتراضیه و امکان اظهار نظر آنها اظهار خوشحالی کرده‌ام و سپس از اینکه اعتراض این عزیزان "نه در جهت دفاع از آزادی بیان و نظر، نه در دفاع از حقوق مردم کشورمان، بلکه در ضدیت با آن است" اظهار تاسف کرده‌ام.
آیا به نظر شما من باید برای این کار آنها کف می‌زدم و آفرین می‌گفتم؟ آیا به نظر شما انتقاد از زندانیان سیاسی جرم است؟
اگر نوشته‌های مرا خوانده باشید، متوجه می‌شوید که من مخالف جدایی آذربایجان یا هر بخش از کشورمان هستم و آن را به زیان مردم آن مناطق و دیگر مناطق کشورمان می‌دانم. ولی از حقوق جدایی طلبان و یا به عبارتی دیگر، استقلال طلبان و از آزادی بیان و فعالیت آنها دفاع می‌کنم. من حتی

من حتی با وجود اینکه تمامیت ارضی را مقدس نمی‌دانم، از حقوق شما و آزادی بیان شما تقدیس کنندگان تمامیت ارضی و "ایران‌پرستان" هم دفاع می‌کنم.
متاسفانه شما قادر نیستید میان نظر سیاسی و دفاع از حقوق مخالفین تفاوت قائل شوید. با توجه به کامنتهایی که تاکنون از شما خوانده‌ام، به برداشت من، شما نمی‌خواهید گفت و شنود کنید. شما کسانی را که مخالفتی با نظراتتان دارند، دشمن می‌دارید و تمام تلاشتان در جهت کوبیدن و از میدان به در بردن آنهاست. امیدوارم که برداشت من درست نباشد.