Skip to main content

آقای اژدر بهنام.....وقتی 3

آقای اژدر بهنام.....وقتی 3
ناصر کرمی

آقای اژدر بهنام.....وقتی 3 نفر با پیشینهءِ تُرک تباری به سرپرستی اقای کریمی به موضوع ملّی و به سرنوشت سرزمین مادری و پدری ایرانیان می پردازند، بدون اینکه یک ایرانی در آنجا باشد، اساس کار غیر دمکراتیک است. تا چه رسد به آزادی بیان. ا
گر مردم تُرک تبار بعد از 3 نسل در آلمان میتوانند ادعای تجزیه و جدایی یک وجب از خاک آلمان را بکنند، و یا ادعای استقلال حتّی یک شهرک و روستا و مساحتی به اندازهء یک زمین فوتبال را بکنند، آنوقت شما و هم تباران شما اجازه دارید و از آن ازادی بیان برخوردار خواهید بود که در اینجا و آنجا و در پس کلبه های خود در مورد ایران و یا قسمتی از جغرافیای آن سخن به میان آورید.

مفاهیم آزادی و دمکراسی هنوز در جامعهء تُرک تباری جا نیفتاده و به این زودی ها هم جا نخواهد افتاد، همانطور که معنی همان مارکسیست را از نظر تئوری و پراتیک و از دیدگاه تاریخی دوران شناسی درک نکرده و نخواهید کرد.
شما مردم تُرک تبار در تاریخ عم دمکراسی، ازادی، حقوق فردی و شهروندی، سکولاریسم، حتّی فدرالیسم و سایر مطالب دیگر را نداشته و ندارید، ایدئولوژی و آزادی و دمکراسی شما فقط تسخیر سرزمین دیگران و دزدیدن هویّت و تاریخ دگران، به بهای به راه انداختن سیل خون و نسل کشی است.
در همین سایت ایران گلوبال نگاه کنید، اکنون که بحث سکولاریسم، دمکراسی، و حتّی بحث حقوق اقوام است، شما مردم تُرک تبار چه بازار مکاره ای راه انداخته اید، تو تمام سایت را در پرتو خود قرار داده است، غم شما آزادی و دمکراسی نیست، غم شما بر مسند پایین کشیدن علی خامنه ای از سوی اقوام ایرانی بویژه مردم کُرد و بلوچ است که در لابلای کلمات دمکراسی و آزادی بیان، به یاری او بر خاسته اید،
شما و هم تبارانتان هرچه داد و فریاد بزنید، مردم اذربایجان در طول تاریخ ایران جز عقب ماندگی، جز سد کردن گذار به دمکراسی، جز اغتشاش در همبستگی ملّی و تفرقه، جز برقراری سیستم فئودالیته، جز رواج شیعه گری قشری، جز فرهنگ عاشورا تاسوعای و. یا چماق بازی و شمشیر کشی، دست آوردی نداشته و نخواهید داشت.
لطفأ چاور به دُم خود نبندبد، که گرد و خاکش به چشم خودتان خواهد رفت. مؤدب منتظر باشید ملّت ایران، یا اقوام ایرانی تکلیف شما را مشخص خواهد کرد.