Skip to main content

آقای بهنام گرامی! از شما کمی

آقای بهنام گرامی! از شما کمی
Anonymous

آقای بهنام گرامی! از شما کمی بعید بود. شما نظرات مرا در مورد جدائی خواهی مسملا می دانید و گمان نکنم که مرا به تقدیس تمامیت ارضی متهم کنید. پس نیازی به توضیح واضحات در این زمیه نیست. من هم مثل شما نمی دانم این دوستان چگونه در زندان به برنامه بی بی سی دسترسی داشته اند و پیامشان را چگونه به بیرون رسانده اند. همینقدر می دانم که جمهوری اسلامی و مافیای نظامی اقتصادی آن امکاناتی هزاران برابر این را در اختیار نژادپرستان ترک قرار می دهد، تا با نشان دادن لولوی تجزیه طلبی بتواند هر صدایی را خفه کند (ماجرای پلاکاد 10 متری آذربایجانی جنوبی ایران نیست را حتما بیاد دارید). مشکل اینجاست که اعتقاد به ویرانگر بودن تجزیه ایران می شود "تقدس تمامیت ارضی" ولی تبلیغ برای جنگ و ویرانگری و برادرکشی و همچنین نژادپرستی آشکار می شود "آزادی بیان". بی بی سی یک رسانه مستقل نیست، بی بی سی بازوی رسانه ای ام.آی سیکس است و

دقیقا در راستای منافع حکومت بریتانیا و سیاست خارجی آن کار می کند. من در روزگار دکتر مصدق هنوز بدنیا نیامده بودم، ولی در دوران انقلاب بخوبی بیاد دارم که چگونه بی بی سی تبدیل به بلندگوی ارتجاعی ترین ایروهای دخیل در انقلاب شده بود و بیانیه های خمینی را و همچنین دعوف او به آشوب و ویرانگری را بدون سانسور می خواند. از شما بعید است که ندانید بهزاد کریمی و رئیسش در فکر منافع مردم ایران، از جمله آزادی بیان و حقوق شهروندی نیستند و فقط و فقط منافع حکومت بریتانیا را در مد نظر دارند. این رسانه به گواهی تاریخ نقش بسیار مؤثری را در سرنگونی حکومت دکتر مصدق داشته است و بعید است که بودجه میلیاردی حکومت بریتانیا را در جهت اعتلای حقوق مردم ایران به "هدر" بدهد!
در چنین چارچوبی است که من دغدغه ایراندوستان را درک می کنم، تجزیه طلبان آذربایجانی بجز اقلیت بسیار بسیار کوچک و کم صدایی، نژادپرستانی هستند که حتی تا مرحله تزهای داروینیسم اجتماعی و "ژن معیوب نژاد فارس" هم پیش رفته اند و مسلما هدفشان هرچه باشد، سعادت و سربلندی مردم آذربایجان نیست. پس از این تجزیه طلبان باید ترسید، زیرا تنفر نژادی ادر تک تک کلمات آنها موج می زند و موفقیت آنها برابر است با براه افتادن دریای خون در ایران و کشورهای همسایه آن. فراموش نکنید، خمینی هم پیش از پیروزی حرفهای قشنگ و فریبنده زیاد می زد. ولی همه این مسائل را هم که کنار بگذاریم، حقوق بگیران انگلستان در بی بی سی مسلما نیت خیری در رابطه با ایران ندارند، زیرا منافع ملی ما با منافع کارفرمایان آنها در تضاد است.