Skip to main content

انصاف گرامی،

انصاف گرامی،
اژدر بهنام

انصاف گرامی،
من تا آنجایی که وقت و حوصله‌ام اجازه دهد، تلاش می‌کنم تمامی کامنتها را بخوانم.
من برداشت خودم را از مجموعه دهها کامنتی که در سایت نوشته‌اید بیان کردم. آنچه را هم که شما نوشته‌اید، برداشت شما از نوشته‌های من است. متاسفانه موارد خاصی را بیان نکرده‌اید.
در مورد شما من آخرین نمونه را ذکر می‌کنم تا یکی از دلایل این برداشتم را نشان دهم:
آقای لوایی مطلبی از آقای امیر احمدی منتشر کردند. کیانوش گرامی مطرح کردند که حد و حدود نوشته آقای امیر احمدی مشخص نیست. من به عنوان مسؤل فنی، مقاله مصاحبه ایشان را پیدا کرده و با مقایسه‌ای اجمالی دریافتم که آقای لوایی آن را کامل منتشر نکرده‌اند. از آنجایی که ما تغییری در مقالات نمی‌دهیم مگر با رضایت نویسنده، من متن کامل را جایگزین کرده و به آقای توکلی توضیح دادم.
شما کامنتی نوشتید و مرا هم همراه با آقای لوایی مورد عنایت قرار دادید.

من به شما هم توضیح دادم که جریان از چه قرار است. باور کنید که درک این مطلب اصلا دشوار نیست ولی شما نمی‌خواهید موضوع به این سادگی را درک کنید زیرا مرا "مخالف ایراندوستان" می‌دانید و به هر نحوی می‌خواهید مرا بکوبید. به همین دلیل در کامنت بعدی‌تان نوشتید: "قسمتی از مرامنامه نشریه انتخاب که آقایان لوائی و بهنام از آن کسب فیض میکنند............ و بیانات ضد ایرانیش دل از آقای لوائی و بهنام ربوده است!“
خوب دوست عزیز، من چه می‌توانم به شما بگویم؟ حالا اگر من صد بار هم به شما توضیح بدهم که من اصلا مقاله آقای امیر احمدی را نخوانده‌ام و علاقه‌ای هم به خواندنش ندارم، شما باز هم حرف خودتان را تکرار خواهید کرد.
متاسفانه شما متوجه این نیستید که من به دلیل کاری که در سایت دارم، کارهای فنی سایت را بدون توجه به نظراتم و صرفنظر از مخالفت یا موافقتم با مقالات انجام می‌دهم.
یک مثال می‌زنم: من در تمامی مقالات آقای ناصر کرمی، موضوعی نیافته‌ام که با آن موافق باشم. با این وجود تا امروز تعداد 110 مقاله ایشان را تک تک، از سایت قدیم به سایت جدید منتقل کرده‌ام.
برداشت من این است که من هر چقدر هم توضیح دهم، شما کار خودتان را خواهید کرد.
دوست عزیز آقای انصاف،
من نظرم را درباره اطلاعیه اعتراضی زندانیان سیاسی نوشته‌ام و سؤالاتی هم مطرح کرده‌ام. لطفا اگر حرف و حدیثی در این مورد دارید، مرا بی بهره نگذارید و بحث اصلی را به حاشیه نبرید.
شادکام و تندرست باشید.