Skip to main content

جناب Azer، از سه حال خارج

جناب Azer، از سه حال خارج
Anonymous

جناب Azer، از سه حال خارج نیست. یا این اولین نوشته ایست که شما از آقای سلطان زاده می خوانید یا عامدانه قصد تخریب جو گفتگو و انداختن آن به بیراهه را دارید (به عبارت ساده تر، مامورید و معذور) یا شخص بسیار متعصب و بی منطقی هستید که هر که را که به ایران «جغرافیای موسوم به ایران» نگوید متهم به چشم بستن به ستم ملی و حمایت از پان فارسیسم و کذا و کذا می کنید. اگر شما نوشته های آقای سلطان زاده را خوانده بودید، متوجه می بودید که ایشان در بسیاری از آنها مساله ستم ملی را مورد بررسی و کنکاش قرار داده اند و راه حل پیشنهادی خود را نیز در میان گذاشته اند. این مطلب ایشان نیز که نظر به مذاکرات اتمی دارد، به هیچ وجه تکراری نیست و نمی تواند هم باشد چون به تحلیل این پروسه در این مرحله می پردازد.

لذا اگر گزینه دوم در مورد شما صدق می کند و شما مامور و معذور هستید که حرفی با شما نیست چون آدم به هر حال باید یک جوری نان بخورد و با تذکر من و امثال من شما را نمی شود از نان خوردن انداخت. پس بفرمائید به انجام وظیفه ادامه دهید.
اگر گزینه اول صدق می کند، آنگاه شما را اولا، به آرشیو سایت آچیق سؤز ارجاع می دهم و ثانیا توصیه می کنم که منبعد همین طور الکی حرف نزنید. و اگر گزینه سوم در مورد شما صحیح است، آن وقت هر جور که دوست دارید نطق بفرمایید اما لطفا از جانب خودتان یک نفر؛ چرا که کسی شما را به عنوان سخنگوی آذربایجان انتخاب نکرده که حکم می دهید نوشته های آقای سلطان زاده تاثیری بر مردم آذربایجان ندارد. حداقل من به عنوان یک نفر آذربایجانی از نوشته های ایشان بسیار هم تاثیر گرفته ام.
یک حرفی هم با مسوول کامنتها دارم. آقاجان، مگر قرار نشد شما کامنتهایی که ارتباطی با مقاله ندارند را به صفحه شما منتقل کنید یا اصلا حذف بکنید؟ این حرفها را میشود پای نوشته هر کسی نوشت که مثلا این حرفهایت تکراری است و تاثیری روی مردم ندارد (بدون اینکه مشخص بشود کدام حرفها تکراری است، حضرت آقا غیب گویی کرده!)