Skip to main content

ترکیه فقط در یک مورد 3

ترکیه فقط در یک مورد 3
Anonymous

ترکیه فقط در یک مورد 3 میلیارد یورو از اتحادیه اروپا کمک دریافت کرده تا پناهندگان سوری را در اردوگاه های مرزی نگه دارد تا به اروپا مهاجرت نکنند.
در آلمان 80 میلیون نفری پیشرفته و ثروتمند و صنعتی تنها 90 هزار افغانی ساکن هستند که هر روز هم خبری مبنی بر اخراج آنها منتشر میشود! در حالیکه این تعداد تنها در یک محله شیراز ساکن هستند ( بنا به آمار رسمی یک چهارم جمعیت پاسارگاد - شهر کوروش - مهاجرین عراق و افغفان( اوزبک و هزاره ترک تبار) هستند)! دلیل آن نیز بستن راه پناهندگان افغان و پاکستانی توسط باند پانترک ایران برای ورود به ترکیه و از آنجا به اروپا با ممنوع کردن اقامت آنها در نیمه غربی کشور و در آذربایجان هم مرز با ترکیه می باشد.

بر خلاف ترکیه که تا حالا میلیاردها دلار باج گرفته است ایران بدون دریافت کمترین کمک مالی چند میلیون مهاجر از عراق و افغان را در داخل شهرها اسکان داده است و تمام هزینه های آنها نیز از بودجه کشور پرداخت میشود نه اجازه دارد آنها را به کشورشان بازگرداند و نه می تواند آنها را راهی اروپا کند. غربیها بدون اینکه یک دلار هزینه کنند با یک دستور از بالا ایران را مجبور به پذیرفتن مهاجرین می کنند علاوه بر آن تاکید هم می کنند که اقامت مهاجرین در نیمه غربی ایران و هم مرز با ترکیه ممنوع شود تا به ترکیه و بعد اروپا وارد نشود
بنا به آمار اتحادیه کارگری 75 درصد کارگران ساختمانی در شهرهایی که دولت مهاجرین را در آنها جا داده بیکار هستند