Skip to main content

با «تخریب هدفمند» و یا به

با «تخریب هدفمند» و یا به
Anonymous

با «تخریب هدفمند» و یا به عبارت دیگر با «سیاه‌نمایی مغرضانه» نمی‌توان نه چهره‌ی تورکیه و نه هیچ کشور دیگری را مخدوش نمود. قبلاً هم با انتشار عکس پسر اردوغان در کنار صاحبان رستورانی در تورکیه که روسیه و ایران می‌خواستند آنان را به جای رهبران داعش جا بزنند به رغم تمام مانور رسانه‌ای که بر روی آن داده شد در نهایت با برملا شدن واقعیت، روسیاهی به روسیه و ایران ماند. اگر نگاه حقوق بشری به موضوع داشته باشیم باید رویه‌ی بی‌طرفانه‌ی خود را حفظ نموده و نه بخاطر نفرت از فلان کشور، بلکه بخاطر احترام به ارزشهای انسانی خشونت واقعی را محکوم نماییم. در جهان امروز با این سطح وسیع گردش آزاد اطلاعات نمی‌توان با جعل و تقلب چهره‌ی هیچ کشوری را "سیاه" نمود.

در مورد تورکیه و تروریسم «پ ک ک» باید واقعیتها آنطور که هستند در نظر گرفته شوند نه آنطور که مخالفان می‌خواهند. واقعیت آنست که کردها به هیچ صراطی مستقیم نبوده و به خون تورک‌های تورکیه تشنه می‌باشند و آن تروریسم وحشیانه‌ای که در این چند دهه بر علیه تورکیه انجام شده است اگر کردهای ایران بر علیه حکومت ایران انجام می‌دادند رژیم آنان را نیست و نابود می‌نمود همانگونه که در ابتدای انقلاب به دلیل مبارزه‌ی کردها بر علیه رژیم جهت استقلال‌خواهی گفته می‌شود هر ساعت 650 خمپاره از آسمان بر سنندج زده می‌شد که این سطح سرکوب در دو کشور بهیچوجه قابل مقایسه با تورکیه نیست.

چند سال قبل دولت اردوغان با مذاکره با «اوجالان» در زندان «پلاتفرم اصلاحات دموکراتیک» را جهت اعطای برخی حقوق دموکراتیک به کردها تدوین نموده بود اما در همان حال که این پلاتفرم در پارلمان تورکیه مورد بررسی قرار می‌‌گزفت تروریست‌های «پ ک ک» در شهرها به مردم عادی حمله می‌نمودند که این «مسئله» سبب شد اردوغان دستور متوقف نمودن بررسی پلاتفرم را در پارلمان صادر نمود و پس از کشاکشهای دو طرف آتش بس برقرار شده نیز از سال قبل متوقف شد که نتیجه‌اش این شده است که تورکیه گفته است تا ریشه‌کن کردن تروریسم «پ ک ک» مبارزه بر علیه این سازمان تروریستی را ادامه خواهیم داد.