Skip to main content

جناب تبریزی؛ اگر پاسخی منطقی

جناب تبریزی؛ اگر پاسخی منطقی
Anonymous

جناب تبریزی؛ اگر پاسخی منطقی ندارید لزومی ندارد اقدام به تناقض‌گویی و به بیراهه کشاندن موضوع نمایید. ما می‌گوییم مارکس «حق تعیین سرنوشت ملل» را بدون قید و شرط مطرح نموده است یعنی برای «حق تعیین سرنوشت» قید و شرط «حفظ تمامیت ارضی» و «عدم تجزیه‌»ی کشورها را نگذاشته است اما شما بازهم طبق روال مسبوق و مطابق عادت مألوف‌تان یک کامنت عریض و طویل با ارجاع به مطالب قبلی‌تان نوشته‌اید که گویا مردم ایران و جهان باید طبق اجازه‌ی کمونیست‌ها نشست و برخاست نموده و حتی بدون اجازه‌ی این پیروان این تفکر فاشیستی حتی آب هم نخورند! مگر تجزیه یا عدم تجزیه‌ی ایران به اختیار کمونیست‌هاست که تصمیم بگیرند ایران تجزیه شود یا نشود!؟ اصلاً این کمونیسم به تاریخ پیوسته مگر وزنه‌ای در اتمسفر سیاسی ایران می‌باشد که برای چیزی بخواهد تصمیم بگیرد

وانگهی مگر ما گفتیم «حق تعیین سرنوشت» حتماً به معنای «تجزیه» می‌باشد ما اینجا از به رسمیت شناخته شدن این «حق مسلم» داریم صحبت می‌نماییم وقتی این «حق مسلم» به رسمیت شناخته شد این خود مردم هستند که جدایی یا عدم جدایی را انتخاب می‌نمایند و به رسمیت شناخته شدن «حق تعیین سرنوشت» لزومی ندارد طبق نظر مارکس یا کس دیگر باشد مارکس چون در این مورد نظر داده و کمونیست‌ها هم مارکس را مثل بت پرستش می‌نمایند به همین دلیل ما می‌گوییم اگر شما واقعاً «مارکسیست» هستید باید تابع نظریات وی باشید نه آنکه مطابق تفسیر انحرافی‌تان افکار شوونیستی و پان‌فارسیستی خودتان را بجای نظر مارکس بگذارید.

صرفنظر از آنکه نظر مارکس و یا کسان دیگر در مورد «حق تعیین سرنوشت» چیست وقتی شرایط مهیا شود ایران فرو خواهد پاشید و نظرات انحرافی و حق به جانب امثال شما تأثیری به اندازه‌ی یک اپسیلون هم نخواهد توانست در سرنوشت آینده‌ی جغرافیای موسوم به ایران باقی بگذارد.