Skip to main content

جناب‌ تبریزی؛ کسانی که خواهان

جناب‌ تبریزی؛ کسانی که خواهان
Anonymous

جناب‌ تبریزی؛ کسانی که خواهان استقلال آزربایجان جنوبی هستند نه فقط میلیاردرزاده و مرفه نیستند بلکه اکثریت‌شان جزو اقشار پایین‌دست اجتماع می‌باشند که نه فقط طعم رنجهای اقتصادی را به سختی چشیده‌اند بلکه درد ملت خود را نیز با تمام وجود احساس نموده و می‌نمایند اما کمونیست‌هایی مثل شما که اجتماع را به دو طبقه‌ی «کارگر» و «سرمایه‌دار» تقسیم نموده‌اند و با بت درست نمودن از «کارگر» در پی القای این «توهم» هستند که گویا قشر سرمایه‌دار از شکم‌سیری به فکر «استقلال» افتاده است در حالیکه نه فقط در ایران بلکه در کل جهان این قشر جزو محافظه‌کارترین قشرهای اجتماع بوده و حتی با دیکتاتوری و استبداد مطلق نیز جهت حفظ سرمایه و جایگاه خود کنار آمده و با نهایت توان و امکانات خود جهت حفط آن تلاش می‌نمایند چرا که تغیبرات زیربنایی سیاسی را به نفع خود و ثروت و مکنتشان نمی‌بینند.

من خودم از قلب آزربایجان جنوبی دارم کامنت ارسال می‌نمایم و کسی انتظار ندارد ملت حاکم فارس و مریدان آن همچون شما با استقلال «آزربایجان جنوبی» و سایر ملل غیر فارس موافق باشند. ما بخوبی مطلع می‌باشیم رسوبات تخیلات فاشیستی کمونیستی چه بر سر شما آورده است.

شما با انتخاب نام «تبریزی» برای خود اولین اصل صداقت را زیر پا گذاشته‌اید و تصور می‌نمایید اکنون زمانی است که مردم ایران و «آزربایجان جنوبی» مثل امثال شما عکس خمینی را در ماه ببینند. شما حتی اگر زاده‌ی آزربایجان جنوبی و زبانتان هم تورکی آزربایجانی باشد در اصل قضیه هیچ تفاوتی نمی‌کند چرا که «تورک بودن» نه صرفاً به «خون» بلکه به «تفکر» است چه بسیارند کسانی مثل شما که در زبان و هویت فارسی هضم شده و در دشمنی‌ با ملت تورک آزربایجان جنوبی روی ناسیونالیست‌های افراطی فارس را هم سفید نموده‌اند. یک کمونیست افراطی بودن شما هم قوز بالا قوز شده است یعنی گل بوده و به سبزه نیز آراسته شده‌اید!

شما از یک پاسخ ساده دادن به بحث «استقلال ملل غیر فارس» در ایران هم عاجز می‌باشید و به همین خاطر به صحرای کربلا زده و با بافتن آسمان به ریسمان چنان حرفهای غیر عقلایی به زبان رانداه‌اید که مرغ پخته را هم به خنده وا می‌دارد.... «کمونیسم» و «تفکر کمونیستی» مدتهاست از عرصه‌ی اجتماع و سیاست جامعه‌ی ایران اما افرادی مثل شما در خیالاتشان تصور «زنده بودن» دارند در حالیکه مدتهاست به فراموشخانه‌ی تاریخ انداخته شده‌اند.

بدون شک تفکرات تمامیت‌خواهانه از این قبیل برای حفظ تمامیت ارضی جغرافیای موسوم به ایران هزینه‌های بسیار سنگینی را بر پیکره‌ی آن تحمیل نموده و بالکانیزه شدن آن را تسهیل خواهد نمود و زمانی که امثال شما در فضای انترناسیونالیسم تخیلی ثریانوردی غوطه می‌خورند فروپاشی جغرافیای موسوم به ایران آنان را به عمق اقیانوس تخیلات و توهماتشان پرتاب خواهد نمود.