Skip to main content

از دوستانی که اکانت سایت را

از دوستانی که اکانت سایت را
Anonymous

از دوستانی که اکانت سایت را دارند خواهش دارم این خبر و ویدیوی آن را پخش کنند تا جوابی به پروپاگاندای عاریایی های شاهنامه خوان باشد
گوناز تی وی : طرفداران تروریسم پ ک ک در اقلیم کردستان به خبرنگار زن کرد روداو تی وی وابسته به حکومت مسعود بارزانی حمله کردند

به گزارش گوناز تی وی در حالی که یک گروه وابسته به پ ک ک در اقلیم کردستان تجمع کرده بودند پلیس این اقلیم در مقابل تظاهرات کنندگان سد ایجاد کرده بود اما این تروریست ها با شکستن سد پلیس به خبرنگار و فیلمبردار روداو تی وی که در حال تهیه گزارش از این تجمع بود یورش بردند.

هدف از این تجمع "آزادی عبدالله اوجالان سر دسته تروریست های پ ک ک و اتمام عملیات پاکسازی جنوب شرق تورکیه از تروریست های پ ک ک" اعلام شده است.


این تجمع در اربیل مرکز سیاسی اقلیم کردستان که سابقا شهری تورکمان نشین بود برگزار شد و در آن نیروهای امنیتی اقلیم کردستان مانند سایر نقاط جهان در مقابل تظاهرات کنندگان سد انسانی ایجاد کردند اما طرفداران تروریسم به صورت وحشیانه این سد را شکسته به خبرنگار و فیلمبردار حمله کردند.

روداو تی وی پس از این حمله آن را "به شدت" محکوم کرد و مدعی شد که بارها از سوی گروه تروریستی پ ک ک تهدیداتی را دریافت کرده است.

گروه تروریستی پ ک ک و طرفداران آن مدعی هستند که طرفدار آزادی مطبوعات هستند و تورکیه را متهم می کنند که به خبرنگاران فشار می آورد. تورکیه دهها عضو پ ک ک که در کسوت خبرنگار کار می کردند را دستگیر کرده بود.
پ ک ک از سوی تورکیه ، اتحادیه اروپایی ، ایالات متحده ، دبیر کل ناتو و دبیر کل سازمان ملل متحد به عنوان گروهی تروریستی در لیست سیاه قرار داده شده است.