Skip to main content

اقای بامدادان از توجه شما

اقای بامدادان از توجه شما
Anonymous

اقای بامدادان از توجه شما متشگرم ولی من نگران اینده شما هستم که روز ی روزگاری به سر نوشت اقای کیانوری و یا دیگرمخالفان رجوی دچار نشوید که بسیار دیرخواهد بود. ایا میدانید اقای رجوی با محالفان خود که اغلب انها را شما از نزدیک میشناسید چه بر خوردی کینه توزانه ای دارد ؟ نظر شما در باره این افراد که از سازمان رجوی جدا شده اند چیست؟ خیلی ساده است که اگر روزی شما شهامت کرده با دیکتاتور سازمان مخالفت کننید انوقت به عمر از دست رفته چه تاسفی خواهید خورد . البته وظیفه من فقط هشدار است که فریب چپ و دینی را نخوریم. .

اقای بامدادان توجه دارید که هم حزب خوشنام توده و و هم فدائیان خلقهای محروسه هرسال در سالگرد تجزیه ازربایجان و کردستان از ایران اعلامیه همبستگی با تجزیه طلبان میدهند و نیز در خاطر مبارک است که در اخرین کنگره فدائیان حق جدائی استانها از ایران به 63 در صد نرسید و اگر میرسید ما با یک سند ننگین تجزیه طلبانه روبرو بودیم.
این گونه بنظر میرسد که شما تنها سازمان رجوی و پیروان چپ انرا به عنوان ناجی و بدیل نظام اسلامی میداند و این اساسن خطاست. اقای رجوی همه پلها و امید ها و ارزوها را خراب کرد و هزاران تن را به گشتن داد و اکنون اهرمی در دست غرب و دولت یهود و عربستان میباشد .نکته اخر اینکه اقای لوائی قربانی همین چپ روی در ایران است . چپ با تبلیغات فریبنده خود امکان فعالیت قانونی شهروند ایرانی را مانند اقای لوائی از بین برده است و بسیار طبیعی بنظر میرسد که پرخاشگر انه بنویسد . اقای لوائی ها باید در کشور و زاد گاه خود میبودند تا بتوانند به مردمان خود خدمت کنند. اما روشهای انقلابی مانع از این خدمت گزاری شد. شاد کام باشید.