Skip to main content

«بت کارگر» صرفاً بازیچه‌ای در

«بت کارگر» صرفاً بازیچه‌ای در
Anonymous

«بت کارگر» صرفاً بازیچه‌ای در دست کمونیست‌ها برای مکیدن خون جامعه می‌باشد. هر انسان «آزاداندیشی» طرفدار عدالت نه فقط برای طبقه‌ی کارگر بلکه برای تمامی انسان‌های یک جامعه فارغ از خاستگاه اجتماعی‌شان می‌باشد اما کمونیست‌ها با تقسیم جامعه به دو طبقه‌ی «کارگر» و «سرمایه‌دار» در پی نابودی «اقتصاد بازار آزاد» و به تبع آن «به مردگی کشاندن جامعه» می‌باشند.

گرچه در دنیا و ایران «کمونیسم سنتی» شکست سختی خورده است اما چون جامعه‌ی ایران همواره در حال بازگشت به عقب می‌باشد کمونیست‌ها در پی بازتولید افکار فاشیستی خود برای به مسلخ بردن هر نوع حرکت آزادی‌خواهانه و دموکراسی‌خواهانه می‌باشند.

«کمونیسم» نه فقط با دموکراسی و آزادی سر سازگاری ندارد بلکه دشمن قسم خورده‌ی آن بوده و اگر بخواهیم ملاها را با کمونیست‌ها مقایسه نماییم کمونیست‌ها به مراتب دیکتاتورتر، مستبدتر، سرکوبگرتر و ددمنش‌تر می‌باشند.

«کمونیسم» مادر «استبداد کور» بوده و هیچ زبانی غیر از «زور چماق» نمی‌شناسد. «کمونیسم» همچون طاعونی واگیردار است که جوامع باید از آلوده شدن به آن پرهیز نمایند چرا که اگر آلوده شوند همانگونه که در شوروی سابق اتفاق افتاد میلیونها نفر را به کام کشت و کشتار می‌کشاند.

«کمونیسم» تراژدی دردناک جوامع انسانی می‌باشد بهیچوجه نباید به آن مجال قد علم نمودن و جولان دادن داد.