Skip to main content

آقای توکلی، کسرا فقیهی، در

آقای توکلی، کسرا فقیهی، در
Anonymous

آقای توکلی، کسرا فقیهی، در صفحه فیس بوکی به شما را متهم کره هر سال می روید نوشهر و با سفیر ایران در دانمارک عکس گرفتید و سرانجام شمارا به شکایت و دادگاه تهدید کرد....چه چه پاسخی دارید؟

برسد به دست علاف الدوله های متوهم!

مدتی است که یک مشت علاف الدوله که مهمترین شغلشان بیکاری است، در این بلاد دانمارک چو انداخته اند که چه نشسته اید که جمهوری اسلامی جاسوس از برای زدن و نابود کردن ما به دانمارک گسیل کرده است، و هوار و فریاد بر سر فلک ساخته اند که گرفتیم و گرفتیم و جاسوس «رضا» همان فلانی است که با صفحه «دانمارک نیوز» همکار است!
زهی کذا و ادا و ادعا!
برادر من تو مگر کدام حرکت سیاسی مهمی در تمام عمرت علیه جمهوري اسلامي به راه انداخته ای که آنها برای تو جاسوس بفرستند؟ تو مگر کی هستی؟ کجای عالم سیاست و درایت ایران زمین نشسته ای که برایت جاسوس تدارک ببینند؟
مثلن آنها دشمنان قسم خورده شان در فرانس و ینگه دنیا و ژرمن را رها کنند و بیایند سراغ تو که کسبت کاسه لیسی جماعت وایکینگ است و تمام هنرت کپی پیست کردن سایتهای دیگران؟ تو اگر جاسوس اللازم بودی که سالی یکبار به ایران نمی رفتی و عکس یادگاری در نوشهر نمی انداختی!
ما که می دانیم دردت چیست و ناراحتي ات از کجاست؟
ما که می دانیم دکان کاسبی «مخالف نظام» ات با آمدن نسل نو تخته شده است. خدا را شکر که در آن سرزمین،
سال هشتاد و هشتی آمد و فعالان واقعی و مخالفان حقیقی جمهوری اسلامی را وادار به گریختن از آن بلاد کفر کرد تا دست کم بی سوادی و واماندگی شما برملا شود.
دوست عزیز! سواد سخيف شما، خودش عامل اصلي خيال جمعي جمهوري اسلامي از شماست ، آنوقت برای شما جاسوس بفرستند!؟!

شما آنقدر از قافله روزنامه و روزنامه نگاری و رسانه به دوری که حتی نمی دانی اخلاق حرفه ای چیست و روش کوبیدن رقیب کدام است. آنقدر هم علم روزنامه نگاری ندارید که بدانید اگر کسی را متهم به جاسوسی می کنید دست کم با خودش هم حرف بزنید و بپرسید که چنین ادعایی دارم نظر شما چیست!
راستی چه کسی در این میانه همکاری نظام را می کند؟ شما که فیلمبردار می برید کمپهای پناهجویی و با پناهجویان اعتصاب غذا کرده مصاحبه می کنید وفیلمهایش در صدا و سیمای "ميلي" پخش می شود یا ما؟
وقتی چند ماه پیش از این پته دوستان و بستگان و اقوامتان را به آب انداختیم که علیه ایرانی ها در رسانه های این سرزمین کوچک چند میلیونی می نویسند،
گردن، کلفت کردید که دروغ است و چنین نیست و چنان است و بسار است!
عزیز دل برادر! چیزی بگوييد که به قامتتان برازنده باشد. نکند خودتان هم باورتان شده که اپوزیسیون وامدار فداکاری ها و جانفشانی های صد تا یک غاز شماست!
مگر اصلا اپوزيسيوني ميتوان به آن معنا، ديد؟؟
لابد خیال برتان داشته که شماها اپوزيسيون واقعی هستيد؟
آنها که باید بدانند می دانند که بسياري از طلايع داران!! مخالفت با نظام در اوج جنبش سبز، با به راه انداختن دار و دسته در این سرزمین به میهمانی سفیر جمهوری اسلامی می رفتند و کنار سفیر عکس! یادگاری می گرفتند و در اوج حکومت احمدی نژادی ها!، عکس یادگاری از تهران آپلود می کردند که بله ما به ایران رفته ایم و با خانواده دیدار تازه کرده ایم!
خوش سعادتیِ ما اما به این است که این مملکت قانون دارد و قانون حرف اول و آخر میان ما و شماست!
دروغی بسته اید که باید تاوانش را پس بدهید.
باشيد تا صبح دولتتان بدمد
و دیدار ما با شما، نه در رسانه های مجازی «گلوبال»!
که در صحن دادگاه خواهد بود.