Skip to main content

با نظر جناب تهرانلی در این

با نظر جناب تهرانلی در این
Anonymous

با نظر جناب تهرانلی در این خصوص که نگاه پان‌فارس‌ها در مورد «کوردهای تورکیه» و «تورک‌های آزربایجان جنوبی» نه فقط یکسان نیست بلکه حتی کاملاً یک‌طرفه و خصمانه نیز می‌باشد موافقم. انصافاً اگر تورک‌های آزربایجان جنوبی وحشی‌گری‌های «پ ک ک» را مرتکب شده و مثلاً حکومت و مردم عادی ایران را مورد حملات کور تروریستی خود قرار داده و از طریق تروریسم و به زور کشت و کشتار در بخش کوچکی از آزربایجان جنوبی خودمختاری برقرار می‌نمودند و رژیم ایران اقدام به سرکوبشان می‌نمود باز هم همانگونه که دایه‌ی مهربانتر از مادر برای تروریستهای «پ ک ک» شده‌اید برای «تورک‌های آزربایجان جنوبی» هم می‌شدید!؟ آیا خودتان نیز بر علیه تورک‌های آزربایجان جنوبی دست به عملیات مسلحانه نزده و یا حداقل آن را تشویق نمی‌نمودید!؟

مگر کمونیست‌ها و گروههای مختلف داخل رژیم مثل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که امروز ادای دموکرات بودن درمی‌آورند همانهایی نیستند که در اوایل انقلاب جنبش خلق مسلمان آزربایجان را به خاک و خون کشیدند!؟ اصولاً آیا شما تروریست‌های «پ ک ک» را نماینده‌ی کوردهای تورکیه می‌دانید!؟ اگر اینگونه است پس لطفاً مجوز عملیاتِ مسلحانه‌ی تروریستی توسط تورک‌های آزربایجان جنوبی را صادر نمایید.

در مورد آن شخص معلوم‌الحالِ کمونیستِ ضد تورکِ ایران‌پرست هم که در آلمان به کارگری مشغول بوده و سالهاست بر علیه حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی لجن‌پراکنی می‌نماید فعالان با سابقه‌ی حرکت ملی شناخت کافی دارند اما اینگونه افراد به دلیل افشاء شدن به جهت تخریبهای مذبوحانه‌شان کاملاً به حاشیه رانده شده و جرأت ابراز وجود با نام واقعی خود را ندارند و به این دلیل با سنگر گرفتن پشت نقابهای مضحک مختلف در تاریکی سنگ‌پرانی می‌نمایند. این افراد به وقت خود از اعمال وقیحانه‌شان بر علیه ملت تحت استعمار آزربایجان جنوبی به سختی شرمگین خواهند شد.