Skip to main content

از شخصیت با علمی همچون آقای

از شخصیت با علمی همچون آقای
Anonymous

از شخصیت با علمی همچون آقای ضیا صدر خواهش میکنم تاریخ ایران باستان را از نو و از منابع فرانسوی و انگلیسیهای بی طرف بخواند و در تله تاریخ نگاری پانفارسیزم و باصطلاح تاریخ نویسان و شرقشناسان غربی نیفتد. تاریخ ایران باستان باید از نو نوشته شود, زیرا تاریخ حقیقی نیست بلکه رنگ آمیزی و آلوده شده با سیاستهای استعمارگری و مذهبی و ضد ترکی( بلی ضد ترکی). بنا بنوشته مورخین و شرق شناسان بی طرف غربی, همه نوشته های هرودوت یا از روایات است و یا ازفانتازی های خودش. بعد از آن قریب به اکثریت مورخین یا ندانسته و یا دانسته ولی آمیخته با سیاست , به نوشته های هرودوت تکیه کرده اند.وجود سلسله ای بنان هخامنشی کاملا موهومی و خیالی است.

و هیج سند علمی واقعی وجود هخامنشیان را ثابت نمیکند. من از کتیبه بیستون از سنگ نگاره دایوش اول یک لینکی میگذارم. آخر کدام آدم عاقلی باور میکند, قسمت سر آن مربوط به داریوش است؟ به فرض این که از داریوش است, همان طوری که در سنگ نقش بسته است, لگد داریوش را روی سینه یک اسیر نشان میدهد. آیا این دلالت بر قصاوت و ظلمکاری داریوش اول نیست؟
آقای ضیا صدر شما این سنگ را بدقت دیده اید؟ آیا این واقعا از داریوش است؟ آیا این شاه( حالا هرکی بوده) شاه با عدالتی بوده؟
https://www.dropbox.com/s/w6svjr194q0gvel/np4iq3ag0ciha5lfqxdy73b9-pic.jpg?dl=0