Skip to main content

جناب کرمی، نماینده‌ی تام

جناب کرمی، نماینده‌ی تام
Anonymous

جناب کرمی، نماینده‌ی تام‌الأختیار امپراتوری اهورایی پارس! چقدر ساده حقایق روشن مثل روز را انکار می‌نماید. به سادگی وجود ملتی به نام «ملت فارس» را انکار می‌نماید و نام ملتی که با محوریت «پان‌فارسیسم» بنا شده است را «ملت ایران!» می‌گذارد چرا که با پذیرش وجود ملتی به نام «ملت فارس»، طبعاً مللی به نام «ملت تورک»، «ملت بلوچ»، «ملت کورد»، «ملت عرب» و «ملت تورکمن» هم به دنبالش می‌آیند پس با حذف صورت مسئله وجود «ملت فارس» را منکر می‌شود تا به تأسی از آن «ملل غیر فارس» هم خودبخود انکار شوند. اساس «ناسیونالیسم جعلی ایرانی!» که نام دیگر «ناسیونالیسم فارس» بوده و در 100 سال اخیر با همین ترفند ملتِ واحدِ «تک زبانی» و «تک هویتی» برای خودش درست نموده است همین است. وجود ملتی به نام «ملت ایران» بزرگترین دروغ 100 سال اخیر ایران می‌باشد.

ملت تعریف دارد اینگونه نیست یک گونی به دست گرفته شده و رویش با خط درشت نوشته شود «ملت ایران» و انسانهای ساکن در جغرافیای موسوم به ایران بدون توجه به زبان و هویتشان در داخل آن انداخته شده و گفته شود این «ملت ایران!» است پس به تبع آن باید «دولت ایران» هم وجود داشته باشد که در جغرافیای موسوم به ایران علناً و عملاً «ملت فارس» و «دولت فارس» است.

پان‌فارس‌ها بهتر است از کلاه گشاد گذاشتن بر سر واقعیتها از طریق بازی با واژه‌ها پرهیز نمایند. چنین رویکرد ساده‌اندیشانه‌ای غیر از بالا بردن هزینه‌های فروپاشی جغرافیای موسوم به ایران ثمری در بر نخواهد داشت.