Skip to main content

حق با نویسنده محترم اقای

حق با نویسنده محترم اقای
Anonymous

حق با نویسنده محترم اقای احمد تاج الدینی است و باید به چند نکته اشاره کرد.
وقتی عقل جمعی وجود ندارد انقلاب شورش ویا کودتا میشود . انقلاب ایران نتیجه هزار سال تبلیغ اسلامیون برای عدالت بود ودیدیم که جز حقه و دروغ پیامدی نداشت. انقلاب نتیجه صدسال وعده جریانات چپ بود که به همکاری با ارتجاع سیاه انجامید و خونین در خود در غلطید. باید توجه داشت که مخالفان نظاتم سابق هدفشان سرنگونی نظام و تجزیه ایران بود ونه سازنده گی .باید توجه داشت که مخالفان نظام سابق هر گز با یک دیگر تفاهم نداشته و هنوز هم برنامه ای مشترک برای اینده ایران ندارند.با توجه به کارنامه کنونی افرادی مانند رجوی و رهبران فدائی و حزب توده پی میبریم که این افراد بدرستی برای انجام اقدامات تروریسستی تحت پیگرد قانون بودند. تصور کنیم نظام سابق به اقای رجوی ویا فرخ نگهدار و کیانوری اجازه

فعالیت قانونی میداد نتیجه هرج ومرج و بر اه انداختن تظاهرات علیه تمامیت ارضی و مرگ براین و مرگ بر ان وادعای ارضی ترک و کرد و بلوچ و عرب و غیره بود. همین حزب توده از سال 20 تا 32 فعالیت قانونی داشت.در این 12 سال حزب چه کرد؟ تظاهرات به نفع روسیه شوروی. مرگ برشاه مرگ بر امپریالسیم به دهان مردم انداختن . .تحریک برای جدائی استانها .حزب توده زمینه ساز کودتای 28 مرداد شد.
مگر امروز همین مدعیان چه میکنند؟ انقلاب ایدلوژکی /جدائی زنان از مردان ازدواج اجباری ترور بمب گزاری همکاری با صدام حمله نظامی به ایران و گشتار ایرانیان و گشتن مخالفان همکاری با غرب امپریالیستی همکاری با صهیونیسم ووو.
بله شاه خطا بسیار داشت ولی مخالفان او مانند سازمانهای چپ و دینی نه میهنپرست بودند ونه دارای احساس مسئولیت برای کشور خود ایران .تصور کن تو شاه بودی و مخالفان تو همین افراد .شما چه میکردید؟