Skip to main content

آقای لوائی عزیزو دوستان

آقای لوائی عزیزو دوستان
lachin

آقای لوائی عزیزو دوستان ,بخاطر اینکه با ادبیّات سیاسی ایران بیشتر آشنا شویم, یک بار دیگر به جملات و کلمات سیاسی که در ایران گلوبال درج میگردد رجوع بکنیم تا ببینیم رشد و آگاهی سیاسی ایرانیان تا چه اندازه ای در این صد سال بعد از گذشت انقلاب مشروطیّت رشد کرده است.
1- فرهنگ و تمدن 9 هزارساله ایرانی آنان را به ماوراءانهر و ماورءالبحر شلیک نخواهد نمود
2- .پورپیرزاد و صدرالاشرافی و شیخ خزعل انگلیسی و چنگیز خونخوار و عوامل بیسواد شان در دنیای مجازی ، ادعای علمی دارند .
3- اقای صدرالاشرافی شما در طول زندگی اتان غیر از سخن پراکنی در مورد جغرافیا و فرهنگ و تاریخ و زبان پارسی و ایران چیزی دیگر هم آموخته اید.
4-شما مردمان تُرک اذربایجان در در اواخر قرن 11 به قفقاز و سرزمین ایران و به ترکیه امروز مهاجرت کرده اید، و فقط حق
پیگیری حقوق شهروندی خود را در جغرافیای سیاسی ایران دارید و بس،
5-آقای صدر

5- آقای صدر الاشرافی، به شما چه مربوط است که خشایار را چگونه تلفظ میکنند و می نویسند، به شما چه مربوط است که تاریخ ایران و فرهنگ زبان و الفبای زبان پارسی چه بوده و هست .فرهنگ و ادبیّات پارسی، باستان شناسی ایران به شما چه مربوط ؟
6- اقای صدر الااشرافی سطح دانستنیهای جامعهء ایرانی آنقدر کم نیست، که به پراکنده گویی های شما گوش فرا دهند، ادبیّات جهانی در مورد ایران و زبان پارسی منبع معتبر و فراگیری است، بیخودی روزگار و عمر خود را تلف نکیند.
6-طبق گفته و نوشتار خود مردم تُرک آذری، آقای صدر الاشرافی دکتر دامپزشک هستند، و ایشان بجای پرداختن به مسائل باستان و زبان شناسی همان بهتر که به امور دامپژشکی بپردازند..
7-باید به این آقای صدرالاشرافی گفت شما لازم نکرده نوشتار والفبای ایران باستان را نقد کنید وبه بهانه نقد کردن زیر سوال ببرید شما یک قومیتگرای تجزیه طلب پان ترک هستید وفدرالیسم را پوشش افکار تجزیه طلبانه پان ترکی خود کرده اید.
8-دوستان ناسیونالیست، من که کارگری هستم که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و از بام تا شام کار می کنم و حتی خریدن نان ساده (یاوان چورک) هم برایم دشوار است..
9-بعد از سرنگونی رژیم، فدرالیسم به هیچ وجه مناسب ایران نیست وباعث تجزیه میشود..
10-ایران با مشکل مغولزادگان تجزیه طلبی روبروست .
11-یاد شهدای دارینه جاودان باد
12-این هم میهنان شریف ما ترک نیستند آذریهایی از اقوام آریایی هستند که زبانشان شبه ترکی شده است. جاودان باد یاد احمد کسروی.
13- درود به نیروهای کمونیست ایران .
دوستان همانطور که مشاهده میکنید چکیده رشد و آگاهی سیاسی ایرانیان فقط در شعار دادن های مثل ( زنده باد.. پاینده باد .. مرده باد... جاویدان باد ) و تحقیر کردن نویسنده گان خلاصه میشود...مارکسیست های جدید و دو آتشه ما, دست پان فارسیستها را هم از پشت بسته اند..بعد تعجب میکنیم که چرا آخوندها بر ما حکومت می کنند....