Skip to main content

اقای توکلی عزیز، احتیاج به

اقای توکلی عزیز، احتیاج به
Anonymous

اقای توکلی عزیز، احتیاج به درک بیشتر و شناخت بهتری از جنگ در سوریه و دولت بشار اسد و رابطه ان با نظام تهران دارند.
جناب توکلی عزیز، لطفا هیچ جا دیگر این مسئله را عنوان نکنید که رژیم بشار اسد یک رژیم ضد اسرائیلی است!!؟؟ نه تاریخ سیاسی منطقه و نه ناتانیاهو و نه دولت ذروسیه این را میگوید و مهمتر از همه سوال این است؟ کجا شما در این 45 سال اخیر از دولت و خانواده اسد و سوریه شنیده یا خوانده اید که یک تیر و فقط یک تیر تفنگ به سوی اسرائیل و یا منطقه اشغالی جولان از سوی سوریه شلیک شود، در موقعی که اسرائیل قبل از جنگ داخلی 11 بار و در بعد از جنک داخلی 22 بار با هواپیما به سوریه حمله کرده و پایگاههای نظامی و اموزسی فلسطینیان و مقر اتمی و غیر را بمباران کرده است، و دولت اسد فقط تهدید سیاسی و فحاشی کرده و هیچ کاری انجان نداده است، فقط یک بار به شورای امنیت شکایت برد.

مردمی و حمایت مردمی برخوردار نیست و اگر یک درگیری با اسرائیل بوجود اید، صد در صد دولت خانوادگی او سرنگون خواهد شد و حتی سفیر اسق ایران در دمشق اقای سردار شیبانی هم در مصاحبه با عصر ایران این را به طور غیر مستقیم گفت که دولت اسد نباید با اسرائیل درگیر شود، چون امکان تضعیف!!؟؟ او وجود دارد.
از طرف دیگر جناب توکلی شما باز هم اطلاعات غلط و یک جانیه از مطوبعات و نوشته های تهران در مورد انقلاب و اعتراضات مردمی ارائه میدهید که به دلیل ضعف معلومات است، و ان است که شما میگویئید که عربستان در فردای تشاهرات و اعتراضات مردم سوریه در امور سوریه دخالت کرد،، محض اطلاع شما بگوبم که در یک سال اول یعتی از مارس 20111 تا جولای 2012 عربستان از هیچ کس حمایت نمیکرد و خواهان ارامش و دادن امتیاز به مزدم بود، و دقیقا اعتراضات مردمی 6 ماه و 11 روز طول کشید و در تمام این مدت بشار و ایران و سپاه مردم را میکشتند و شکنجه و تجاوز به زنان ادامه داشت، این را حتما یادتان می اید؟ و کمک های عربستان از اواخر 2012 و با حمایت های سیاسی و مالی به احزاب سکولار شروع شد و و امروز با کمک های نظامی و همراه با ترکیه به ارتش ازاد سوریه و جیس اسلام که اصلا تندرذو نیستند، و حال معلوم شد که داعش را بشار و سپاه و روسیه هدایت میکنند و از بمباران انان امتناع میکنند، تا توجیه دخالت های خود در سوریه و عراق باشند، و بخصوص سپاه پاسداران احتیاج به داعش دارد تا خود و جنایات خود را مبراء کند. و باز هم مرکز امنیتی المان و سوئد و مصر به اتفاق اعلام کردند که داعش در عراق بوجود امد و بعد از فرار بیش از 2000 نفر از انان از زندان القریب بغداد و در زمان نوری المالکی بود، در گزارش امده است که شب حمله و بر اساس تحقیق کمیسون مجلس عراق، رئیس و معاون زندان و 34% نگهبانان زندان در ان شب فرار در مرخصی اجباری بودند، و تحقیق کمیسون مجلس از وزیر کشور عراق در زمان مالکی گویای همه چیز است. با تشکر