Skip to main content

دوست بزرگواری که با نام

دوست بزرگواری که با نام
تبریزی

دوست بزرگواری که با نام (محمدحسین هیکل) یادداشتی درهم برهم به ایران گلوبال فرستاده اید، شما می گوئید: ( ..... ولی شما با شناسنامه ایرانی اجازه ندارید تجزیه طلب باشید یا دشمن ایران یا دشمن فارس یا دشمن شیعه یا ضد کمونیست چون با ۷۰ میلیون ایرانی روبرو می شوید! ..... ) و یا ( ..... هر کس که ضد فارس باشد و ضد ایرانی باشد و ضد کمونیست باشد و ضد شیعه باشد دشمن ماست! ..... ) دشمن شیعه یا ضد کمونیست؟ ضد کمونیست و ضد شیعه؟ آیا هفتاد میلیون مردم ایران هم کمونیست هستند و هم شیعه؟ شیعه کمونیست؟ دوست گرامی در کجای ایران کسی هم کمونیست است و هم شیعه؟ و آن چنان که شما می گوئید آیا باید همه کمونیست شیعه باشند و یا با ۷۰ میلیون ایرانی که آنها هم شیعیان کمونیست هستند روبرو خواهد شد؟! شیعه کمونیست؟! می گوئید: ( ..... حتی با شیطان و ابلیس متحد شده ایم تا دشمن تمامیت ارضی ایران زمین را به درک بفرستیم! ..... )

..... دوست گرامی، همگان می دانند که شیطان و ابلیس و اهریمنی که در ایران لانه کرده است رژیم آخوندی است، آیا رژیم آخوندی هوادار کمونیست هاست یا کمونیست ها را هزار، هزار شکنجه کرده و کشته است؟ شما از یک سو می گوئید که با شیطان و ابلیس و اهریمنی که هیچ نیست جز رژیم آخوندی متحد شده اید و از سوی دیگر می گوئید هر کس ضد کمونیست باشد دشمن شماست؟ در پایان نیز نوشته اید: ( ..... یاعلی ادرکنی! ..... ) دوست گرامی، کدام کمونیستی در سرتاسر ایران و حتی سرتاسر جهان می گوید یاعلی ادرکنی؟! دوست گرامی، شما گذشته از آن که می گوئید هر کس ضد کمونیست باشد دشمن شماست می گوئید که هر کس ضد شیعه باشد هم دشمن شماست! پس با این روال آن چنان که شما می گوئید کمونیست ها حتما شیعیان مؤمن و معتقد هستند! اما شما درباره سنی ها و یهودی ها و مسیحی ها و زرتشتی ها و بهائی های ایرانی که هیچ کدام شیعه نیستند چه می گوئید؟ آیا آنها هم یا باید شیعه کمونیست باشند و یا دشمن شما؟ دوست گرامی، در لینک زیر بخشی از دیدگاه های یک کمونیست درباره اسلام نوشته شده است، آیا شما با چنین کسی دوست هستید یا دشمن؟

http://iranglobal.info/node/19504

دوست گرامی، شما به جز نوشتن چنین سخنان درهم برهم و آشفته و پس از این پریشان گوئی ها نوشته اید: ( ..... شما با شناسنامه ایرانی اجازه ندارید تجزیه طلب باشید! ..... ) دوست گرامی، آیا اجازه ایرانی ها در دست شماست؟ و ایرانیان برای تجزیه طلب بودن و یا ترکیب طلب بودن باید از شما اجازه بگیرند؟ دوست گرامی، با گفتن و نوشتن زنده باد، مرده باد، مرگ بر، درود بر و سر دادن شعر و شعارهای گوناگون تجزیه طلبی نه پیدا می شود و نه از میان می رود و هیچکس در هیچ کجای جهان اتوماتیک تجزیه طلب نمی شود و تجزیه طلبی زمینه هائی دارد که در نوشتاری در لینک زیر بررسی شده است

http://iranglobal.info/node/16550