Skip to main content

جناب علی کارمند محترم مترو

جناب علی کارمند محترم مترو
اقبال اقبالی

جناب علی کارمند محترم مترو تهران؛
"جنگ زمین" میان ارمنستان و آذربایجان موضوعی سیاسی میان حکام دو دولت است که باید از راه مسالمت آمیز و بشیوه متمدنانه راه حلی برای آن بیابند. مشکل سیاسی میان دو دولت نباید به جنگ میان ارامنه و آذری ها تبدیل شود.
ما تجربه جنگ عراق و ایران را داریم که جنگ میان پان عربیسم صدامی با پان اسلامیسم خمینی به مردم تحمیل شد و پیامد آن ویرانی دو کشور و نابودی سرمایه عظیم انسانی و مادی ایران و عراق بود.
عرض من اینست که پان ترکیسم آتش بیار معرکه جنگ است. دوستی ملل و حل مسائل از راه گفتگو، آلترناتیو نفرت آفرینی نزادی - مذهبی می باشد.
همانطور که شما بدرستی نوشتید با دو نفر دوست ارمنی در مترو (همکارانتان) مشکلی ندارید، آرزداد هارویان هم بعنوان یک عضو جامعه ورزشی نباید مورد طرد قرار گیرد. تصور کنید فوتبالیست های ایرانی نتوانند در تیم های کشورهای عربی ویا ..

بجرم ایرانی بودن بازی کنند، ویا برعکس. همین موضوع را به سایر کشورها تعمیم دهید، به فاجعه در فوتبال (جامعه ورزشی) منتهی میگردد.
حکومت اسلامی ورزش را هم اسلامی کرد. باید از گذشته ویرانگرانه 38 ساله این رژیم درس گرفت و ویروس نژادپرستی را به جامعه ورزشی منتقل نکرد.
زمانی اسلامگرایان بقدرت رسیدند، ما بعنوان اقلیتی بسیار کم، اعلام کردیم که فاشیسم مذهبی در ایران بقدرت رسیده و باید مانع استقرار حکومت اسلامی شد.
اکثریت ویا هواداران تیم ها ویا مردم همیشه راه درست را انتخاب نمی کنند. دفاع از آرزداد هارویان، دفاع از حقوق بنیادی شهروند دهکده جهانی (حقوق بشر) است. در پایان خدمت شما عرض کنم که انچه من نوشته ام و خواهم نوشت، در دفاع از آزادی، انسان و حقوق آن است و هرگز در مدار جبهه گیری های حقیرانه قومپرستانه و ایلیاتی قرار نمی گیرم. اعضاء قوم و ایل من کسانی هستند که فرای تعلقات مذهبی و نژادی، زیر ستم اند و حقوق شان پایمال می شود.
جناب علی؛
شما مرا متهم کردید که:
"شما از بس جسما و روحا دشمنی با ترکان دارید هر مسئله ای را از دریچه افکار ضد ترکی تان می بینید."
من خیلی خوشحال می شودم که شما یک دلیل برای ادعای تان ذکر کنید. می توانید از پان ترک ها هم کمک بگیرید!!!
با مهر و احترام
اقبال اقبالی