Skip to main content

رژیم به درستی دریافته است که

رژیم به درستی دریافته است که
Anonymous

رژیم به درستی دریافته است که در قیام بعدی وسرنوشت ساز خلق ایران ، کارگران نقش اساسی وتعیین کننده دارند به همین علت حکم وحشیانه شلاق کارگران مظلوم معدن آق دره را جاری کرد وبلافاصله بعد از آن از صدور حکم شلاق برای کارگران معدن بافق خبر داد. این کارگران مظلوم فقط به جرم اینکه خواستار پرداخت حقوق عقب افتاده خود هستند شلاق می خورند. کارگران مظلوم میهن ما، ماه ها همان حقوق ناچیز خود را دریافت نمی کنند در حالی که کارگزاران بی شرف ودزد رژیم حقوق های 180 میلیونی وپاداش های میلیاردی می گیرند، شرم وننگ باد بر این رژیم. جمهوری اسلامی پاسخی جز شلاق ودر واقع ایجاد رعب و وحشت در برابر مطالبات انباشته شده کارگران، این محروم ترین قشر جامعه ندارد. سرکردگان رژیم ، مخصوصا فرماندهان سپاه ضدخلقی بعد از سرکوب قیام 88 وبعد از اجرای طرح ضدمردمی هدفمند کردن یارانه ها مرتب به یکدیگر هشدار می دهند فتنه (قیام) بعدی

فتنه(قیام) اقتصادی خواهد بود واینبار با فقرا وپابرهنگان وکارگران طرف هستیم. سرکردگان ومزدوران رژیم واقعا به درستی پیش بینی کرده اند که پابرهنگان آتش قیام بعدی را برافروخته خواهند کرد. منشاء ومحرک قیام واعتراض های بعدی این بار محروم ترین بخشهای جامعه اعم از کارگران ، بیکاران وحاشیه نشینان هستند که روی هم بیش از 60 درصد جمعیت فعال کشور را تشکیل می دهند.
واما در مورد این شجریان، به نظر من نباید این فرد را در محافل خبری اپوزیسیون بزرگ کرد وروی او مانور داد. شجریان تنها خواننده قبل از انقلاب بود که در سالهای آغازین حکومت اسلامی به او اجازه فعالیت داده شد در حالی که تمام خوانندگان قبل از انقلاب ممنوع الفعالیت بودند، در روزهای آغازین انقلاب، صادق قطب زاده اعلام کرد در بین خوانندگان قبل از انقلاب فقط فرهاد وداریوش وفریدون فروغی اجازه فعالیت دارند اما دو سه سال بعد اعلام شد فقط شجریان اجازه فعالیت دارد وتمامی خوانندگان قبل از انقلاب از سنتی خوان وپاپ وجاز خوان ممنوع الکار شدند.