Skip to main content

پیوند مشترک همه مسلمین چه

پیوند مشترک همه مسلمین چه
Anonymous

پیوند مشترک همه مسلمین چه انقلابی و چه ضد انقلابی قران است . باور به قران و ایات ان اصل مسلمان بودن وشک به ان در حکم قتل است . رجوی خمینی ملا عمر اردوگان و علی شریعتی قران را مقدس و ایات انرا عملی میکنند. در سازمان رجوی شک به این ایات یعنی قتل مخالف .( ترجمه:
4 ـ و هنگامى که با کافران رو به رو شدید گردن هایشان را بزنید، تا دشمن را درهم بکوبید; در این هنگام اسیران را محکم ببندید; یا بر آنان منت گذارید (و آزادشان کنید) یا از آنان فدیه بگیرید; تا جنگ بار سنگین خود را بر زمین نهد; (آرى) برنامه این است; و اگر خدا مى خواست خودش آنها را مجازات مى کرد، اما مى خواهد بعضى از شما را با بعضى دیگر بیازماید; و کسانى که در راه خدا کشته شدند، خداوند هرگز اعمالشان را از بین نمى برد!


5 ـ آنان را هدایت نموده و کارشان را اصلاح مى کند.
6 ـ و آنها را در بهشت که اوصاف آن را براى آنان بازگو کرده وارد مى کند. ) قتل شادروان بختیار و بسیاری دیگر از این ایه ضد بشری اب میخورد.
مردم مکه و مدینه و عموی خود محمد ابولهب محمد را مردی شیاد و دیوانه و دروغگو خطاب میکردند و محمد ایه تبت یدا ابی لهب را علیه عموی خود صادر کرد. در سازمان رجوی خانمی نیز عموی خود نویسنده فاضل ایرانی را عمو جان مرتجع خطاب کرد . چه بسیار از مسلمین که افراد نزدیک خانواده خود را به ارتجاع سیاه معرفی و به بالای دار فرستادند . اسلام دین نیست اسلام یک فاجعه بشری است .