Skip to main content

خانمها اقایان . کار عده ای

خانمها اقایان . کار عده ای
Anonymous

خانمها اقایان . کار عده ای جوان که نام و وظیفه خود را ادم گشی و چریک فدائی و یا مجاهد خلق گذاشتند از بنیاد خطا بود و نتیجه کار ی که انها کردند را ما امروز در چهره جمهوری اسلامی مشاهده میکنیم.
نتیجه کار فدائیان در بست در خدمت حزب توده ایران قرا رگرفت و ثمر کار دهها مجاهد در خدمت اخوند در امد.
ما اکنون با سرنوشت تلخ مجاهدان مسلمان و رهبر ان رجوی و رفتن به عراق و دیگر داستانها اشنا هسیتم و همین گونه با سرنوشت صدها توده ای و فدائی که اعدام و در بدر شدند . ما اکنون با سرنوشت سیاه و تلخ مردم ایران روبرو هسیتم و پرسش این است که ایا جوانان انروزی با دست بردن به اسلحه کاری خطا نکردند؟ پاسخ با شماست ولی مقایسه کوچک نظام سابق با همه عیبها با نظام اسلامی کنونی نشان میدهد ان خط مشی چریکی و دینی چه بلائی بر سر مردم اورد.من از همه

مجاهدان و فدائیان و توده ای ها میپرسم چرا تا کنون وحدتی بین شما برای سرنگونی نظام پیش نیامده است ؟ ایا نظام کنونی بهتر از نظام سابق است ؟ ایا جز این است که هر گروهی از شما به تنهائی خواهان گرفتن قدرت و دیکتاتوری حزبی و سازمانی و دینی خود میباشد ؟ در دیگر کشور ها با چریک ها و دیگر تروریستها دولتها چه رفتاری دارند ؟
فدائی و مجاهد دوگروه تروریست و ادمگش بودند وسازمان ساواک برای امنیت کشور باید انها را دستگیر و خانه های تیمی را نابود میکرد . همین حسن نیت ساواک کافی است که بنا براسناد و شهادت زنده گان مسعود رجوی به دلیل همکاری با نیروهای امنیتی از اعدام نجات یافت و همین نجات یافته فریب کار هزاران ایرانی را به گشتن داد .از سازمان ساواک باید قدردانی کرد .