Skip to main content

به دیرنج مین ائللی

به دیرنج مین ائللی
Anonymous

به دیرنج مین ائللی
بهتر است بیش از این مغلطه و شانتاژ نکنید وبه درو دیوار نزنید، شما مثال نروژ را زدید که باید بدانید نروژ سرزمینی الحاق شده بود وتوسط پادشاهی سوئد تحت اشغال بود وباید نروژ به استقلال می رسید. ایالت کبک کانادا هم ایالتی خومختار است ونه کشوری مستقل ، در ضمن نباید شرایط کشور کانادا را با ایران مقایسه کرد هر کشوری شرایط ژئوپلیتیک وفرهنگی واقتصادی وسیاسی خود را دارا می باشد.
کشور ایران دارای مرزهای طبیعی وشناخته شده است ومنطقه ای را به زور به خود الحاق نکرده است وبلکه بالعکس در طول تاریخ مناطق بسیاری از خود را نیز از دست داده است، استانهای آذربایجان وکردستان وبلوچستان وخوزستان و مناطق ترکمن نشین بخشی تاریخی از سرزمین ایران هستند وتوسط هیچ کدام از حکومتهای ایران اشغال نشده اند. استقلال طلبی با تجزیه طلبی نیز فرق می کند، مبارزین ایرلند شمالی وفلسطین

وصحرا (تحت اشغال مراکش) استقلال طلب می باشند ومبارزاتشان آزادیبخش ومشروع، به این علت که سرزمینشان الحاق شده می باشد وتوسط دولتی بیگانه اشغال شده است و وظیفه نیروهای چپ ومترقی ودموکراسی خواه این است که از آنها حمایت کنند اما در کشوری مثل ایران ، پانترکها وپان کردها وپان عربها تجزیه طلب محسوب می شوند ودر راستای اهداف امپریالیستها وجهانخواران بین المللی هستند وهمچنین آب به آسیاب رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی می ریزند ودر بین اپوزیسیون تفرقه ایجاد می کنند.
از دید تفکر چپ تا زمانی که شرایط انترناسیونالیسم پرولتری فراهم نشده باشد ومردمان دنیا آمادگی پذیرش آن را نداشته باشند مرزهای بین ملل باید باقی بمانند در غیر این صورت سنگ روی سنگ نمی ماند وجنگ وخونریزی همه جا را فرا می گیرد.